فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری یک باند کلاهبردار حرفه‌ای با دو میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد .
کد خبر: ۵۰۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 03 October 2017
به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی، سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی اعلام ۱۰ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار مظاهری با بیان اینکه متهمان با ترفندهایی از قبیل جعل اسناد، امضا، و سایر موارد اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، تصریح کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده، موفق به شناسایی محل اختفای این کلاهبرداران شدند.

وی افزود: ماموران در یک عملیات قافلگیرانه ۹ متهم  را دستگیر که در بازجویی از آن ها به ۱۰ مورد کلاهبرداری به ارزش دو میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس با هنجارشکنان و مجرمان به شدت برخورد می کند و تمام دغدغه پلیس آرامش و آسایش شهروندان در جامعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار