نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: نیروی انتظامی از حریم و حدود قانون و حرمت انسان‌ها حفاظت و حراست می‌کند.
کد خبر: ۵۰۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 07 October 2017
آیت الله ابوالقاسم یعقوبی در یادواره شهدای فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهار داشت: قرآن می‌گوید که ای مسلمان! خداوند نگفته که دنیا و مظاهر آن را دوست نداشته باش، بلکه می‌خواهد اگر سر دوراهی قرار گرفتی، بین دین و دنیا، بین پیغمبر یا دنیا، دین ، پیغمبر و جهاد در راه خدا را محبوب‌تر بداری.

وی افزود: شهید هم فرزندش را و هم زنده بودن را دوست داشته است ولی محبوب‌هایش را فدای محبوب‌ترهایش کرده و این رمز عظمت شهیدان، مردان الهی و مجاهدین فی سبیل الله است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی خاطر نشان کرد: 167 شهید از شهدای استان، شهدایی هستند که نیروی انتظامی تقدیم انقلاب کرده است و از تعداد شهدایی که تازه وارد کشور شده‌اند نیز 53 شهید متعلق به ژاندارمری قدیم است و این رقم بالایی است.

آیت الله یعقوبی در ادامه نیروی انتظامی را حافظ چهار حوزه دانست و افزود: نیروی انتظامی از حدود الهی و مرزهای کشور، حریم قانون، حرمت انسان‌ها و حقوق شهروندان پاسداری و حفاظت می‌کند.

امام جمعه بجنورد با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری درباره رسالت نیروی انتظامی گفت:  نیروی انتظامی تمام امورش در معرض دید مردم است و این مردم هستند که درباره آن‌ها قضاوت کرده یا نمره می‌دهند.

وی افزود: حساسیت این جایگاه، کار نیروی انتظامی را سخت‌تر می‌کند همان طور که خطر لغزیدن هست، عظمت خدمت هم بالاست. 

آیت‌الله یعقوبی در خصوص مظلومیت شهدای نیروی انتظامی تصریح کرد: شهدای نیروی انتظامی در اوج مظلومیت، در کویر سیستان و بلوچستان و یا در کوه‌های غرب کشور به شهادت می‌رسند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: شهدا در مقابل گرگ‌های جهان خوار ایستادند، سینه سپر کردند تا این گرگ‌ها به اهدافشان نرسند و امروز نیز همه گرگ‌ها را به زانو در آورده‌ایم و می‌بینیم که گرگ‌ها به جان هم افتاده اند. این انقلاب که با خون شهدا آبیاری شده، میدان تصمیم‌گیری را از ابرقدرت‌ها گرفته و شهدای ما کاری کردند که انقلاب را تقویت و پایه های نظام را عمق بخشیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار