مدیرکل کمیت امداد خراسان‌شمالی از کمک یک‌میلیارد و صد میلیونی مردم این استان در جشن عاطفه‌ها خبرداد و گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها ۱۹ مهر ماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 08 October 2017
عباس اهرابی با اشاره به مبالغ جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها در سال 96 اظهار داشت: برای دومین سال متوالی جشن  عاطفه‌ها در دو مرحله برگزار می‌شود. مرحله اول جشن عاطفه‌ها در تاریخ 24 و 25 شهریورماه در مصلی‌ها و میادین اصلی شهرستان‌های استان خراسان شمالی برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در 19  مهر ماه افزود: در 800 مدرسه استان پایگاه کمک رسانی برپا می‌شود تا از همکاری دانش آموزان و خانواده‌های آن ها نیز بهره‌مند باشیم.

اهرابی در ادامه افزود: بدین منظور 100 هزار پاکت در بین خانواده‌های دانش آموزان توزیع شده که کمک‌های نقدی آن‌ها در روز 19 مهرماه جمع‌آوری می‌شود. کمک‌هایی که به صورت نقدی و غیر نقدی در مدارس جمع آوری می‌شود٬ در صورتی که دانش آموز غیربرخوردار داشته باشد در همان مدرسه هزینه شده و در غیر این صورت به مدارس  حاشیه شهر و روستاها٬ زیرنظر انجمن اولیا و مربیان و مدیران سطح استان منتقل می‌شود.

وی کمک های مرمی در سال گذشته را 730 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: امسال خوشبختانه در مرحله اول با همکاری خیرین، اصناف، کارخانه‌ها و اقشار مردم٬ بیش از  یک میلیارد و صد میلیون تومان جمع آوری شده است که 963 میلیون تومان آن ارزش کالایی و 47 میلیون تومان به صورت نقدی بوده است.

وی افزود: کمیته امداد،6200 دانش آموز تحت پوشش دارد که طبق نیازسنجی صورت گرفته هر دانش آموز برای شروع سال تحصیلی جدید 200 هزار تومان نیاز دارد که خوشبختانه با کمک‌های مردمی پیش‌بینی می شود، نیاز این دانش آموزان فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار