مسئول سابق ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: در بحث بازسازی مناطق زلزله‌زده بجنورد٬ حرکت مثبت و سازنده‌ای از سوی نهادهای دولتی انجام نشده است.
کد خبر: ۵۰۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 08 October 2017
عبدالله امینی فر ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی اظهار داشت: ضروری‌ترین تشکل ما بسیج دانشجویی و طلاب است که نیازمند اتحاد در این دو پایگاه هستیم و مسائل اعتقادی دانشجویان بسیجی در گرو فعالیت‌ روحانیون بسیجی است.

وی افزود: راه‌های نرفته زیادی در بسیج دانشجویی وجود دارد که نیازمند تلاش دانشجویان انقلابی و تقویت عنصر معنویت در این قشر است.

مسئول سابق ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: معرفت دینی خود را گسترش بدهید تا در کارهای خود پیشرفت کنید. بصیرت سیاسی را افزایش دهید.

وی از دانشجویان بسیجی خواست جهاد علمی را با فن آوری جدید در هم آمیخته و تاکید کرد: دانشجوی بسیجی باید آفاق نشناخته علم را بدست آورده و با جهاد علمی در راه اعتلای ایران اسلامی٬ موثر باشد.

امینی‌فر افزود: وظیفه بسیج دانشجویی مطالبه گری و آگاه کردن مسئولان نسبت به وظایف خودشان است. در قضیه زلزله خراسان شمالی نیز بسیج دانشجویی استان با همین روحیه وارد کار شد ولی متاسفانه همکاری و کمک ما را حرکتی سیاسی برداشت کردند٬ در صورتی که ما در کنار آن‌ها بودیم.

مسئول سابق ناحیه بسیج دانشجویی استان ادامه داد: حرکت‌های جهادی خوبی در مناطق مختلف استان  صورت گرفته است. در بحث بازسازی مناطق زلزله‌زده هیچ حرکت مثبت و کارسازی از سوی نهادهای دولتی انجام نشده و در بحث مسکن مهر نیز مطالباتی صورت گرفته  و منتظر رسیدن نتیجه هستیم.

وی با اشاره به خدمات بسیج دانشجویی در نقاط حاشیه شهر بجنورد نیز خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی را در حاشیه شهر بجنورد به طوری جدی شروع کردیم ولی باید ادامه پیدا کند.

امینی‌فر افزود: دانشجویان با ناحیه بسیج دانشجویی همکاری خوبی داشته و دارند که تا آخرین لحظه در شرایط سخت هم پای آرمان‌های خود ایستاده اند و رسالت سنگینی که امام بر دوش جوان‌های انقلابی گذاشته را خوب اجرا کردند٬ ولی هنوز راه و فاصله برای رسیدن به رسالت و ماموریت  اصلی بسیج وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار