مسئول عقیدتی سیاسی تیپ شهید دلجویان خراسان شمالی گفت: در هیچ نهادی به اندازه مجموعه عقیدتی سیاسی ارتش٬ اماکن مذهبی توسعه پیدا نکرده است و مسئولان ارتش از مومن‌ترین افرادی هستند که در تمام صحنه‌ها حضور داشته‌اند.
کد خبر: ۵۰۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 14 October 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین حیدری در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز بجنورد اظهار داشت: نیروهای ارتش در دامان فرعون زمان رشد کردند٬ ولی تسلیم فرعون نشدند بلکه تسلیم موسی زمان شدند.

وی افزود: مجموعه و نیروهای ارتش آن‌چنان بیعتی با امام خمینی(ره) بستند که کمر رژیم پهلوی شکسته شد و نتوانست از نیروهای ارتش به عنوان سدی در  مقابل انقلاب استفاده کند.

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 130 شهید دلجویان تصریح کرد: نیروهای ارتش آن‌چنان پایبند انقلاب بودند که به وسیله خلبانان هوانیروز٬ امام خمینی(ره) از فرودگاه به بهشت زهرا و از بهشت زهرا به مدرسه علوی منتقل می‌شوند و نیروهای مخلص در بدنه ارتش امنیت را برقرار می‌کردند.

حیدری بیان داشت: مجموعه ارتش سر تا پا گوش به فرمان امام (ره) بود و ایشان با شناختی که از ارتش داشتند و به پیشنهاد مقام معظم رهبری که خار چشم دشمنان است٬ نهاد مقدس عقیدتی سیاسی را تاسیس کردند.

وی با اشاره به وظایف این نهاد تاکید کرد: مجموعه عقیدتی سیاسی٬ وظیفه ارشادی و دینی را برعهده دارد. هم‌اکنون در راستای برنامه‌های عقیدتی در ارتش٬ برنامه‌هایمختلفی در تمام سطوح اجرا و مورد استقبال همه همکاران ارتشی قرار گرفته است.

حیدری ادامه داد: برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان، هفدهمین دوره مسابقات خواهران و دانشجویان و هفتمین دوره مسابقات حدیث٬ نتیجه تلاش‌های مجموعه عقیدتی و سیاسی ارتش است.

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 130 شهید دلجویان افزود: امروز مجموعه ارتش در کنار روحانیون قرار دارد و روحانیت نیز در راستای اعتلای فرهنگ دینی در کنار مجموعه ارتش انجام وظیفه می‌کنند.

وی در پایان اضافه کرد: در هیچ نهادی به اندازه مجموعه عقیدتی سیاسی ارتش٬ اماکن مذهبی توسعه پیدا نکرده است و مسئولان ارتش از مومن‌ترین افرادی هستند که در تمام صحنه‌ها حضور داشته و در دفاع از حریم ولایت٬ جان خود را فدا می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار