فرمانده انتظامی اسفراین از دستگیری متهم و ضارب دختر۱۷ساله اسفراینی و گرداندن وی در سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۵۰۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 15 October 2017


سرهنگ جاوید مهری درباره جزئیات بیشتر این خبر اظهار کرد: متهم (خ -س) یکی از متهمان سابقه‌دار شهرستان اسفراین است.

مهری افزود: متهم در مورخه ۱۵ مهرماه امسال دختر ۱۷ساله‌ای را در سطح شهر و درملأعام با ضربات متعدد چاقو مورد ضرب از ناحیه سروصورت و دیگر اعضای بدن قرار می‌دهد و به‌محض اطلاع از ورود مأموران انتظامی از محل متواری می‌شود.

وی تصریح کرد: بلافاصله مصدوم به جهت وخامت حالش به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم پس از ارتکاب جرم متواری شده بود و طی هماهنگی با مقام قضایی مأموران اداره عملیات ویژه فرماندهی انتظامی این شهرستان اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را شروع کرده و مشخص شد متهم دریکی از استان‌های هم‌جوار مخفی‌شده است.

مهری درباره نحوه دستگیری متهم بیان کرد: مأموران انتظامی پس از اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند متهم را روز گذشته دستگیر و به این شهرستان منتقل کنند.

فرمانده انتظامی اسفراین افزود: با توجه به اینکه متهم از مجرمان سابقه‌دار بود دختر جوان را به طرز فجیعی مجروح کرده بود به دستور مقام قضایی امروز در سطح شهر گردانده شد.

این مقام انتظامی درباره وضعیت جسمانی دختر جوان اسفراینی گفت: با توجه به‌شدت جراحات و وخیم بودن احوالش امروز به مراکز درمانی مشهد منتقل شد.

مهری گفت: درزمان گرداندن متهم در سطح شهر، مردم خواهان برخورد قاطع دستگاه قضایی با مجرم بودند و از دستگیری متهم سابقه‌دار از پلیس  تقدیر و تشکر کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار