عضو شورای شهر بجنورد با انتقاد از عدم اجرای حکم قضایی در مورد تخلف یک عضو شورای شهر گفت: با ارائه یک سری فاکتور و اسناد می‌خواهند پرونده بسته شود٬ این درحالی است که این حکم به بیت‌المال باز می‌گردد و هم‌اکنون مردم می‌خواهند نتیجه کار را ببینند.
کد خبر: ۵۰۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 16 October 2017
علیرضا باغچقی در حاشیه نهمین نشست شورای شهر بجنورد اظهار داشت: حکمی که در مورد تصرف خانه شهرداری توسط یکی از اعضای شورای شهر بجنورد صادر شده بود٬ هنوز اجرایی نشده و سرپرست شهرداری نیز قصد عدم اجرای حکم را دارد.

وی افزود: طی مکاتبه‌ای از سرپرست شهرداری خواسته‌ایم این حکم را اجرا کند ولی تا کنون خبری از اجرای حکم نیست. اکنون سوال اینجاست که آیا با تعامل با شورا این حکم پس گرفته شده و یا قرار است اجاره‌بهای ملک مورد نظر پرداخت شود؟

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد با اعلام این مطلب که برای این موضوع چند بار به سرپرست شهرداری بجنورد تذکری جدید داده‌ام٬ تصریح کرد: با ارائه یک سری فاکتور و اسناد می‌خواهند پرونده بسته شود. این درحالی است که این حکم به بیت المال بازمی‌گردد و هم‌اکنون مردم می‌خواهند نتیجه کار ما را ببینند. بنابراین بازهم به شهردار بجنورد تذکر جدی می‌دهم که هر چه سریعتر این موضوع را بررسی و حکم صادره را اجرایی کند.

باغچقی اضافه کرد: در بحث پرداخت حقوق و مزایا نیز سرپرست شهرداری بجنورد باید به اصل عدالت امور اداری پایبند باشد. در پرداخت مزایای کارکنان شهرداری عدالتی دیده نمی‌شود. اگر بودجه شهرداری کم است و مشکل بودجه‌ای دارد چرا در پرداخت‌ها عدالتی برقرار نمی‌شود؟

وی افزود: مزایای مستمر از جمله حق مسئولیت و فوق العاده‌ها و همچنین اضافه کاری را باید بر اساس توانمندی کارکنان پرداخت کرد٬ و  شیوه فعلی پرداخت مزایا به نفع شهرداری بجنورد نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار