مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۴۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان از زیر نظر این نهاد خارج شدند.
کد خبر: ۵۱۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 21 October 2017
عباس اهرابی اظهار کرد: این تعداد خانوار تحت پوشش با اجرای طرح‌های مختلف کمیته امداد درزمینهٔ توانمندسازی، اشتغال به کار و دیگر سرفصل‌ها از زیرپوشش این نهاد خارج شدند.

وی بابیان اینکه توانمندسازی و ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات به این منظور یکی از اهداف مهم کمیته امداد است، افزود: از تعداد یک هزار و ۴۰۰ خانوار خارج‌شده تحت پوشش کمیته امداد، ۷۳ سرپرست خانوار به دلیل ازدواج مجدد، ۳۰۱ خانوار به دلیل دریافت تسهیلات اشتغال، ۲۰۵ خانوار به خاطر اشتغال به کار شدن سرپرست خانوار، هفت خانوار که سرپرست آنان سرباز بوده و بازگشته و ۲۹ خانوار دارای سرپرست زندانی بودند که آزادشده‌اند ازجمله دلایل خودکفایی خانوارها بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۵۰۰ خانوار نیازمند شناسایی و تحت پوشش این نهاد قرارگرفته است.

اهرابی بیان کرد: طی ۶ ماه نخست سال گذشته نیز دو هزار و ۴۱۲ خانوار با توانمندسازی از زیرپوشش کمیته امداد خارج و یک هزار و ۶۵۲ خانوار نیازمند شناسایی و تحت پوشش این نهاد قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار