سردرگمی هایی در خصوص علت این اتفاقات بوجود می آید چرا که تا الان فعال ترین نیروهای زمان تبلیغات انتخابات برای روحانی یکی یکی از میدان مدیریت کنار می روند! و این موضوع بر عکس آنچه در برخی رسانه ها با بر چسب های قومیتی تحلیل می شود نیست.
کد خبر: ۵۱۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹ 24 October 2017
چند هفته ای است که برخی تغییرات مدیریتی در سطح دستگاه های استان شروع شده و البته این تغییرات برای بسیاری ، عجیب و غیر منتظره بوده است به گونه ای که پس از هر تغییر بازار شایعات داغ می شود و سردرگمی هایی در خصوص علت این اتفاقات بوجود می آید چرا که تا الان فعال ترین نیروهای زمان تبلیغات انتخابات برای روحانی یکی یکی از میدان مدیریت کنار می روند! و این موضوع بر عکس آنچه در برخی رسانه ها با بر چسب های قومیتی تحلیل می شود نیست. اگر به گزینه های کنار گذاشته شده بنگرید اکثرا افرادی بودند که در زمان تبلیغات تذکراتی هم به دلیل شائبه سوء استفاده از امکانات دولتی در جهت تبلیغات برای دکتر روحانی ، دریافت کرده بوده اند!
اما در خصوص آموزش و پرورش هم از حدود دو هفته پیش وقتی مدیر کل آموزش و پرورش از برخی تغییرات در سطح مدیران شهرستان ها خبر داد ، برای سیاسیون این سئوال پیش آمد که تغییرات چگونه خواهد بود؟!
جزئیاتی از تغییرات مدیران  آموزش و پرورش
تغییرات آموزش و پرورش با کنار گذاشتن رئیس آموزش و پرورش دیشموک شروع شد که حرف و حدیث های زیادی را در پی داشت و برخی آن را به عزل از طرف مدیر کل و برخی از طرف وزیر اعلام کردند اما نهایتا این تغییر برکناری اعلام شد.
در مورد رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم بررسی های خبرنگار تابناک به این نتیجه ختم شد که آقای هاشمی خود شخصا اعلام کرده که خسته هست و استعفا می دهد ، البته پذیرش این موضوع بسیار سخت است ضمن اینکه با وجود موثق بودن منبع این خبر اما چون رسما اعلام نشد می توان این دلیل را برای شفاف جواب ندادن و طفره رفتن از ورود به جزئیات هم تحلیل کرد .
صبح امروز منبع موثق دیگری با خبرنگار تابناک تماس گرفت و گفت رئیس آموزش و پرورش دنا هم استعفا داده و روز چهار شنبه هم تودیع و معارفه هست و وقتی دلیل و سند این گفته را خواستم ، جواب این بود که آقای مجلسی از همکاران خود در آموزش و پرورش دنا حلالیت می طلبد و با اینکار کنار رفتن را تایید می کند .
برخی از منابع دیگر در آموزش و پرورش دنا اظهار دارند مجلسی نژاد از سمت خود استعفا داده است و برخی دیگر اظهار میکنند حکم ایشان برای آموزش و پرورش شهرستان دنا رو به پایان بوده است.
مجلسی نژاد از نیروهای اصلاح طلب و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تاریخ و تمدن اسلامی، و از جانبازان استان کهگیلویه و بویر احمد می باشد که در ماه گذشته نیز به عنوان رئیس حزب ندای ایرانیان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب گردیده بود.
از طرف دیگر استاندار هم روز گذشته در نشست با حزب اعتدال و توسعه تغیرات را حتمی دانست اما چگونگی و زمان تغییرات را به شرایطی مرتبط دانسته که بیشتر این شرایط به شاخص های مهمی مانند ، تخصص ، داشتن سابقه اجرایی، همسو بودن با سیاست های اعتدالی دولت ، مرتبط است. و آنگونه که از سخنان وی استنباط می شود ، اعلام این که فلانی از اعضای فعال ستاد روحانی بوده برایش هیچ شاخص با ارزشی برای سپردن مدیریت به وی نخواهد بود بلکه مدیرانش باید حتما شاخص های اعلامی از نظر استاندار را داشته باشند.
با کنار هم گذاشتن این اتفاقات به این نتیجه می رسیم که مجموعه مدیریت کلان استان در حال یک پوست اندازی کامل مدیریتی هستند که در آن مدیران قوم گرا، سیاستزده و همچنین مدیران کم کار باید وسایل خود در اتاق مدیریت را جمع کنند و اتاق مدیریت را تحویل نیروهایی با شاخص های تعریفی جدید بدهند. البته در این بین به نظر می رسد برخی مدیران هم خود تمایلی به ادامه کار نداشته باشند که در تغییرات اخیر گویا با چنین نمونه هایی هم مواجه بوده ایم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
اصلاحات برای دومین بار به کاهدون زد
یکبار با سرمایه گذاری روی میرحسین موسوی که نهایتا به از هم پاشیدگی این جریان مهم منجر شد
و اینبار هم با به میدان آوردن همه ی داشته های خود از آبرو گرفته تا نیروهای مهم خود از جمله خاتمی
چرا به کاهدون زد
چون در اون دوره با حمایت کورکورانه از موسوی ، شاخص ترین چهره ی خود یعنی خاتمی را قربانی کردند و در این دوره باز هم خاتمی و نیروهایش قربانی شدند و می شوند از بیطرف شروع شد و خواهید دید چه خواهد شد
روحانی در حال اضمحلال اصلاحات و راه اندازی جریانی جدید است تا اصولگرایان و اصلاحطلبان میانه رو را کنار هم جمع کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
حالا مبینیم تا جمش کنه
یعنی میفرمایی دیگران بیکار نشستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
دست خدا بالای همه دستهاست. الهی به امید تو زنده ام
جاو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
واقعا بیشتر نیروهای مسئول که اصلاحاتی بودند آبروی اصلاحات را بردند چون عرضه مسئولیت نداشتند و نشان دادند که اصلاح طلبان ارزش مدیریت ندارند،عملکرد آنهارا ببینید،
رئیس آموزش وپرورش .... از نیروهای اصلاحطلب فجایعی به بار آورد که روی اصلاحات را سیاه کرد،میگه آموزش وپرورش ..... ششدانگ حق خودم وفامیلم هست هط وجناح هم کشک،فقط ثابت کن وابستگی خانوادگی داری یانه،در جلسه ای گفت خط میخوام چکار این اقوامم هستند همیشه اطرافم هستند ،باید چنین مدیرانی اخراج شوند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار