کد خبر: ۵۱۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲ 23 October 2017
به گزارش "تابناک " کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس آموزش و پرورش بهمئی در جلسه انجمن اولیا و مربیان مدرسه حضرت زینب(س) شهرستان بهمئی حاضر و به تبیین اهداف تشکیل انجمن اولیا و مربیان پرداخت.

رئیس آموزش و پرورش بهمئی گفت : انجمن اولیا و مربیان، در هر مدرسه هیئت منتخبی است از اولیای دانش آموزان و مربیان همان مدرسه که با تفاهم و صمیمیت به منظور تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش‌آموزان به‌منظور کمک به ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزش و پرورش، و گسترش ارتباط خانه و مدرسه، بر پایهٔ مقررات و ضوابط انجام وظیفه می‌نماید.
صادق جریده افزود : انجمن اوليا و مربيان كه درجهت رشد و آگاهي پدران و مادران و دست اندركاران تعليم و تربيت در مدارس گام بر مي دارد، بايد در تعليم و تبيين نقش هاي تربيتي خانه و مدرسه اهتمام ورزد.

جریده در ادامه به اهداف انجمن اوليا و مربيان اشاره کرد و افزود :از جمله اهداف تشکیل انجمن اولیا و مربیان ، همفكري، تلاش، ياري و همكاري براي بهبود و پيشرفت هر چه بهتر امر آموزش و پرورش دانش آموزان از طريق:

1- آگاه كردن اوليا به مسائل ديني، تربيتي، اخلاقي و مشاوره با آنان در هماهنگ كردن روشهاي تربيتي و آموزشي در محيط خانه و مدرسه
2- ايجاد و تحكيم پيوندهاي عاطفي، اخلاقي و انساني بين اوليا ومربيان
3- بهره مندي هر چه بيشتر از امكانات اوليا براي تهيه، تدارك و تكميل امكانات آموزشي- پرورشي و بهداشتي مدرسه می باشد.
در پایان این مراسم از آقای همتی معلم بازنشسته این شهرستا تجلیل شد و پس از آن اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه حضرت زینب(س) شهر لیکک انتخاب شدند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار