معاون امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در اولویت برنامه‌های حوزه تبلیغ قرار دارد و به‌منظور حساس سازی جامعه برنامه‌ریزی‌هایی انجام‌شده است.
کد خبر: ۵۱۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 25 October 2017
حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری به‌طور ویژه در بحث آسیب‌های اجتماعی از سال ۹۴، جلسات متعدد و برنامه‌ریزی‌هایی به این منظور در سازمان تبلیغات شکل گرفت.

حجت‌الاسلام روحانی نژاد با تأکید بر اینکه با توجه به تأکیدات مهم معظم له باید تا آنجا که توان داریم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم، گفت: این مهم هدف اول حوزه تبلیغ قرارگرفته است و در جلسات ویژه با مسئولان استانی پیگیری می‌شود.

وی افزود: با فراخوانی‌های انجام‌گرفته، نهادهای زیرمجموعه و مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی همچون شورای هیئات مذهبی، مبلغان، کانون مداحان، روحانیون، کانون‌های فرهنگی تبلیغی و غیره در حوزه آسیب‌های اجتماعی پای‌کار آمده‌اند.

وی عنوان کرد: به‌منظور کاهش و رفع آسیب‌ها اجتماعی باید در جامعه حساس سازی ایجاد شود و آحاد مردم نیز در میدان عمل، یاریگر ما باشند.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور تأکید کرد: هنگامی‌که مبارزه با آسیب‌های اجتماعی به‌صورت یک جریان و از سوی مردم پیگیری و مداومت یابد، مسئله قابل‌حل خواهد بود.

حجت‌الاسلام روحانی نژاد عنوان کرد: در بین آسیب‌های اجتماعی که در کشور وجود دارد، ۵ آسیب در اولویت است که با نگاه ویژه رصد می‌شوند تا با ارائه راهکارهای مناسب اقدامات عملی در جهت رفع آن انجام شود.

وی اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی، سکونت‌گاه‌های غیررسمی و مفاسد اخلاقی را ۵ آسیب اصلی کشور برشمرد و اظهار کرد: اقدامات شبکه فرهنگی و تبلیغ در جهت تبیین مسائل و زشتی‌های این آسیب‌ها در جامعه مؤثر و اثربخش باید باشد.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی افزود: اخیراً به‌طور جد وارد عرصه آسیب‌های اجتماعی شده‌ایم و تاکنون ۱۴ سفر استانی به‌صورت گروهی در این زمینه انجام‌شده که خراسان شمالی ازجمله این استان‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار