قائم‌مقام شرکت برق خراسان شمالی از انجام پروژه برق‌رسانی به ۱۳ معدن استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال در حال اجرا است.
کد خبر: ۵۱۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 29 October 2017
علیرضا علیخانی اظهار داشت: پروژه برق‌رسانی به 13 معدن خراسان شمالی با اعتبار 3 میلیارد و 600 میلیون تومان در حال اجرا است.

وی افزود: پروژه برق‌رسانی به معادن بابا امان با پیشرفت فیزیکی 85 درصد، کوه کمر با پیشرفت 90 درصد، پیغو 95 درصد، فیروزه 70 درصد، یکه شاخ 90 درصد، دهگاه 55 درصد، 2 معدن در صفا با پیشرفت 50 درصد، 2 معدن در اسپاخو با پیشرفت 55 درصد، 2 معدن در تکمران شیروان با پیشرفت 70 درصد  از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در حال تکمیل شدن است.

معاونت برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی تصریح کرد: 13 دستگاه ترانس 13 کیلو ولت آمپر نیز در این معادن به کار گرفته خواهد شد. همچنین 29 کیلومتر شبکه فشار متوسط برای این معادن احداث شده است.

علیخانی ادامه داد: پروژه برق رسانی به 3 پاسگاه مرزی داشلی قلعه، حصارچه و نامانلو از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در حال انجام است که تا یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

قائم‌مقام شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پروژه برق رسانی به پاسگاه مرزی داشتی قلعه 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. همچنین پروژه برق رسانی پاسگاه حصارچه 95 درصد و نامانلو 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در خصوص میزان اعتبارات برق رسانی به این پاسگاه بیان داشت: 23 کیلومتر شبکه فشار متوسط جهت برق رسانی به پاسگاه مذکور احداث شده است همچنین سه دستگاه ترانس هوایی 50 کیلو ولت آمپر برای این پاسگاه در نظر گرفته شده است که مجموعه اعتبارات برق رسانی به این 3 پاسگاه، 2 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

علیخانی ضمن اشاره به احداث 20 کیلومتر شبکه فشار متوسط در جاده شیروان به بجنورد افزود: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری یک پست فوق توزیع در شیروان راه‌اندازی شد که متاسفانه در سال گذشته ترانس این پست سوخت و مردم شیروان به مدت یک هفته از نعمت برق محروم بودند.

وی ادامه داد: برق مورد نیاز شهرستان شیروان در این مقطع زمانی از شهرستان بجنورد، فاروج و راز و جرگلان تامین شد. در سفری که استاندار خراسان شمالی به شهرستان شیروان داشت٬ دستور تخصیص اعتبار جهت احداث 20 کیلومتر شبکه فشار متوسط باقی مانده جاده شیروان به بجنورد را صادر کرد.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پروژه احداث شبکه فشار متوسط جاده شیروان به بجنورد با پیشرفت فیزیکی 95 درصد و با اعتبار 14 میلیارد ریال در حال انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار