مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی گفت: تا پایان امسال یک هزار و ۳۰۰ آموزشگاه در مناطق مختلف روستایی استان که نیاز به تعمیر دارند با کمک دهیاری‌ها مرمت می‌شوند.
کد خبر: ۵۱۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 29 October 2017
براتعلی حاتمی اظهار کرد: از آغاز سال تحصیلی جدید تا پایان امسال یک هزار و ۳۰۰ آموزشگاه روستایی با کمک دهیاری‌ها تعمیر می‌شود که به ازای تعمیر جزئی هر یک از این آموزشگاه‌ها بیش از یک‌میلیون تومان در نظر گرفته‌شده است.

حاتمی افزود: اعتبار موردنیاز برای تعمیر از سوی دهیاری‌ها و نیز کمک مدیرکل امور روستایی استان تأمین خواهد شد.

وی بابیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۴۷۰ آموزشگاه در سطح استان شناسایی‌شده که ازلحاظ امکانات حتی ابتدایی‌ترین لوازم ورزشی را ندارند، تصریح کرد: برای تجهیز این آموزشگاه‌ها درزمینهٔ لوازم ورزشی به بیش از ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی بیان کرد: به‌منظور اهمیت ارتقاء فعالیت‌های ورزشی در سطح مدارس استان نیاز است تمامی آموزشگاه‌ها دارای زیرساخت‌ها و لوازم موردنیاز در این زمینه باشند.

حاتمی همچنین با اشاره به بدهی آموزش‌وپرورش به شهرداری گفت: تمام بدهی تا پایان سال ۹۵ آموزش‌وپرورش خراسان شمالی به شهرداری‌ها پرداخت شد.

وی افزود: تمام بدهی آموزش‌وپرورش تا پایان سال ۹۵ به شهرداری‌ها حدود ۱۰ میلیارد تومان بود که به‌وسیله اوراق اسناد مشارکتی تسویه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار