فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به نقش کتاب در زندگی فردی و گروهی افراد جامعه، گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.
کد خبر: ۵۱۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 29 October 2017
سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: بر اساس فرمایشات رهبری، علم آموزی و کتابخوانی امری واجب است و در این راستا برگزاری نمایشگاه های کتاب تاثیر بسزایی در تحقق فرمایشات رهبری دارد.
سردار مظاهری با بیان اینکه موضوع مطالعه و کتاب منحصر به طیف خاصی نیست و تمام اقشار جامعه باید در ترویج فرهنگ کتابخوانی سهیم باشند، تصریح کرد: اوقات فراغت خانواده ها باید با کتاب سپری شود.
وی با تاکید بر اینکه کتاب سرگرمی تاثیرگذار برای خانواده ها است گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی سبب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.
وی اظهار کرد: ضرورت دارد هر یک از افراد در خصوص موضوعات روز و نیاز جامعه شناخت کامل داشته باشند که این امر با مراجعه مردم به کتاب محقق می شود.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه تقویت مسائل اعتقادی سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود، گفت:کتاب های دینی به منظور استفاده مردم باید در نمایشگاه های کتاب در دسترس عموم قرار بگیرد.
سردار مظاهری عنوان کرد: گسترش فضای مجازی با تاثیرات مثبت و منفی که دارد نباید جای خود را به کتاب و مطالعه بدهد.
وی اظهار کرد: دهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی با توجه به محل برگزاری آن و امکان دسترسی عموم مردم در محل مصلای بجنورد بسیار مناسب انتخاب شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، دهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی با حضور ۲۸۶ ناشر ملی و استانی تا هشتم آبان ماه جاری در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) بجنورد برپا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار