مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی اهمیت به منابع انسانی را در ارتقاء بهره‌وری تأثیرگذار دانست و گفت: مدیریت درست این حوزه سبب کارآفرینی و تحول در اقتصاد خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 29 October 2017
رضا بهمن پور اظهار کرد: در علم ثابت‌شده اگر به منابع انسانی اهمیت داده شود، بهره‌وری نیز افزایش می‌یابد.

بهمن پور با اشاره به تأثیر منابع انسانی در پیشرفت و توسعه همه‌جانبه افزود: باید ساختارها به‌گونه‌ای ایجاد شود که منابع انسانی و توجه به توانمندسازی آنان موردتوجه قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: فرهنگ به‌عنوان زیربنای جامعه از اقتصاد هم جایگاه بالاتری دارد چراکه تأثیر آن بر رفتار انسان‌ها است.

وی عنوان کرد: کتاب و مطالعه در ترویج فرهنگ نقش به سزایی دارد و باید منابع انسانی به‌عنوان پایه‌های اصلی در امور اقتصادی بافرهنگ کتاب‌خوانی آشنا باشند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی افزود: اشتیاق برای مطالعه کتاب باید از سنین کودکی و از سوی خانواده‌ها در فرزندان ایجاد و تقویت شود.

بهمن پور با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی اظهار کرد: مطالعه کتاب‌های مرتبط با کارآفرینی، قوانین و مقررات، اقتصاد، خلاقیت و غیره در سطوح سنی مختلف و برای اقشار گوناگون جامعه نیاز امروز است.

 وی بابیان اینکه شاید تمام افراد جامعه نتوانند به لحاظ توانایی مالی به کتاب‌های موردعلاقه و موردنیاز خود دست پیدا کنند، نمایشگاه کتاب را بهترین فرصت برای دسترسی آسان به این کتاب‌ها دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار