معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان خراسان شمالی با اشاره به هدف اصلی تربیت بدنی در آموزش و پرورش گفت: هدف تربیت بدنی افزایش و ارتقاء سواد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان است.
کد خبر: ۵۱۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 30 October 2017
حسن لنگری اظهار داشت: یکی از تأکیدات آموزش و پرورش٬ اجرای مطلوب ساعت درس تربیت بدنی است.

وی در رابطه با هدف درس تربیت بدنی افزود: هدف اصلی در حوزه تربیت بدنی افزایش و ارتقاء سواد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان است.

معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: تمام فعالیت‌های مکمل و برنامه‌های آموزشی و ورزشی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است چرا که امروزه مشکل آسیب‌های اجتماعی دست‌اندازی برای پیشرفت جامعه است.

لنگری خاطرنشان کرد: امسال برنامه مدرسه قهرمان اتفاقی خوبی بود که تیم مدرسه همراه با معاون پرورشی و مدیر آموزشگاه در قالب تیم خراسان شمالی به مسابقات کشوری اعزام شدند.

معاون آموزش و پرورش خراسان شمالی ادامه داد: تیم‌های ورزشی اعزامی به مسابقات کشوری با بهترین پوشش ورزشی و البسه مناسب و درخور نام خراسان شمالی اعزام شدند که این مهم در بین تیم‌های حاضر در مسابقات کشوری زبان زد بود.

لنگری در رابطه با مقام‌آوری تیم‌های ورزشی استان افزود: کسب مقام سوم کشوری در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی، کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات دو و میدانی کشوری و کسب مقام سومی مسابقات بومی و محلی کشوری از جمله عناوین برتر تیم‌های اعزامی به مسابقات کشوری بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار