مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان شمالی گفت:باتوجه به هم‌افزایی شکل‌گرفته دردهمین دوره نمایشگاه کتاب استان، کودکان ونوجوانان بارغبت بیشتری استقبال کردند.
کد خبر: ۵۱۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 30 October 2017
منیره صادقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب خراسان شمالی اظهار کرد: یکی از نقاط مثبت دهمین نمایشگاه کتاب استان، هم‌افزایی شکل‌گرفته به‌منظور هرچه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه و حضور پرشمار بازدیدکنندگان و دانش آموزان است.

صادقی افزود: مکان برگزاری نمایشگاه زمینه دسترسی آسان مردم به کتاب‌های موردعلاقه خود را فراهم کرده و علاوه بر آن حضور دانش آموزان از مدارس مختلف و بازدید از غرفه‌های نمایشگاه فضای نشاط و پویایی خاصی را در محل نمایشگاه به وجود آورده است.

وی بابیان اینکه امروز کودکان ما با کتاب آشنا هستند و بیشتر از والدین خود این موضوع را دنبال می‌کنند، عنوان کرد: بنابراین ضرورت دارد تا والدین نیز با فرزندان خود همگام شده و در ارتقای سواد عمومی جامعه تلاش کنند.

وی گفت: شخصیت کودک در سال‌های نخست زندگی او شکل می‌گیرد از این به هر میزان که فرزندان خود را با کتاب و محیط‌های کتاب‌خوانی آشنا کنیم در آینده نیز نسل کتاب‌خوان‌تری خواهیم داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی اظهار کرد: امروز دسترسی سریع به انواع رسانه‌ها و اطلاعات که از طریق فضای مجازی در اختیار خانواده‌ها و کودکان قرارگرفته در صورت مدیریت درست، یک فرصت خواهد بود.

صادقی تصریح کرد: کتاب‌های کودک به لحاظ محتوا باید روزبه‌روز غنی‌تر شوند تا در ایجاد آگاهی و خردورزی قابل‌رقابت با فضای مجازی باشند.

وی با اشاره به بازدید خود از غرفه‌های مربوط به انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد: دهمین دوره نمایشگاه کتاب خراسان شمالی برای کودکان و نوجوانان ما در سطح مطلوبی برگزار و با استقبال خوبی نیز مواجه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار