همزمان با یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی استکبارستیزی شعار "مرگ بر آمریکا" در تمام شهرهای خراسان شمالی طنین‌انداز شد.
کد خبر: ۵۱۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 04 November 2017
مردم 25 شهر و روستای استان در روز ملی استکبارستیزی با غریو شعار مرگ بر آمریکا، پاسخ یاوه گویی‌های استکبار جهانی را دادند.

 راهپیمایی یوم الله 13 آبان در بجنورد از ساعت 9 صبح از میدان شهید آغاز و تا میدان حضرت قائم برگزار شد.

معاون سیاسی سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی سخنران مراسم روز ملی استکبارستیزی در بجنورد بود.

سردار سنایی در این مراسم آمریکا را دشمن اول جهان اسلام خواند و اظهار داشت: پیروزی‌های جبهه مقاومت در جغرافیای اسلام ، نقشه ابرقدرت‌ها را نقش بر آب کرده است. 

 راهپیمایی ضد استکباری مردم شیروان نیز از ساعت 9صبح از چهار راه دفاع مقدس آعاز ود مراسم پایانی 13 آبان در این شهرستان مردم با قرائت قطعنامه‌ای بر پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی و شعارهای استکبارستیزی مردم ایران تاکید کردند.

مراسم روز ملی استکبارستیزیدر اسفراین از میدان امام خمینی، آشخانه  از چهارراه شهرداری، فاروج  از مسجد آل یاسین، جاجرم از میدان ولیعصر، گرمه از میدان ارشاد و در راز هم این مراسم حماسی وضد استکباری، از میدان معلم برگزار شد.

در دیگر شهرها و بخش های استان هم  از ساعت 9صبح مراسم آغاز شد و نردم همیشه درصحنه این شهرها باحضور حماسی خود با آرمان‌های نظم و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند. در قوشخانه ایم مراسم ازمقابل شهرداری، لوجلی از میدان امام علی، زیارت از میدان امام حسین، صفی آباداز مقابل دفتر امام جمعه، تیتکانلواز میدان مرکزی، مایوان  از مقابل دبیرستان الزهرا، خرق از میدان انقلاب، ایور از میدان ولیعصر، غلامان از میدان مرکزی ، جرگلان از مصلی برگزار شد.

 همچنین مراسم یوم‌الله 13 آبان  از ساعت 10 در پیش قلعه  از یادمان  شهدای گمنام، در قاضی از میدان امام خمینی، شوقان از میدان امام علی و در سنخواست از امامزاده آغاز و با حضور پرشور مردم و دانش‌آموزان همراه بود. مردم انقلابی حصار گرمخان بجنورد نیز از مقابل بخشداری، فریاد مبارزه با استکبار جهانی را سر دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار