فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: افرادی که بر ارتباط با آمریکا اصرار دارند بدانند که بهبود شرایط کشور درگرو رابطه با آمریکا نیست.
کد خبر: ۵۱۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 04 November 2017
سردار علیرضا مظاهری در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: امام خمینی (ره) قبل از انقلاب اعلام کرده بود آمریکا شیطان بزرگ و رابطه بین ایران با آمریکا تنها در زمان رژیم گذشته بوده ازاین‌رو نمی‌توان هیچ‌گاه به آن اعتمادی کرد.

سردار مظاهری افزود: آمریکا از ابتدا تاکنون با ایران دشمنی داشته و این را با بدعهدی‌ها و جنایت‌های خود ثابت کرده است.

وی تصریح کرد: دستگیری امام راحل و تبعید ایشان به ترکیه و سپس به عراق، به شهادت رساندن تعدادی زیادی از دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران و تبدیل سفارت‌خانه آمریکا به لانه جاسوسی، نمونه‌ای از اقدامات است که دشمنی استکبار با ایران را به جهانیان ثابت کرده است.

این مقام ارشد انتظامی در خراسان شمالی بیان کرد: همچنین در حال حاضر شاهد بدعهدی‌های استکبار و در رأس آن آمریکا هستیم ازاین‌رو امروز پرشورتر از سال‌های گذشته مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کرده‌اند تا ثابت کنند ملت ایران همواره متحد و پیرو خط رهبری هستند.

سردار مظاهری گفت: امروز مردم خراسان شمالی به خیابان‌ها آمدند تا با شعار «مرگ بر آمریکا» استکبارستیزی خود را یک‌صدا فریاد بزنند.

وی مطرح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان مشت محکمی در برابر یاوه‌گویی‌های ترامپ رئیس‌جمهور خبیث آمریکا است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، ایران به جایگاهی رسیده که حرف اول را در منطقه می‌زند و کشورهایی که ادعای اقتدار داشتند امروز خواستار ارتباط با ایران هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار