رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: راهپیمایی ۱۳آبان صحنه دفاع از غیرت ملی مردم ایران اسلامی است.
کد خبر: ۵۱۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 04 November 2017
حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان بابیان اینکه این راهپیمایی صحنه دفاع از غیرت ملی مردم ایران اسلامی است اظهار کرد: انعکاس این حضور در فضای جهانی رسانه‌ها، بار دیگر دنیا را متوجه قدرت ملت ایران خواهد کرد.

حجت‌الاسلام سالاری تصریح کرد: امروز ایران به‌واسطه ایستادگی در برابر ظلم و استقامت در منطقه وجهان موقعیت درخشانی دارد و به همین دلیل چشم تمام آزاداندیشان در جهان به ایران است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۱۳آبان امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزارشده است، عنوان کرد: مردم با آگاهی و بصیرت درصحنه حضور پیداکرده‌اند تا یاوه‌گویی‌های آمریکا و استکبار جهانی را پاسخ دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی عنوان کرد: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی فقط یک حضور فیزیکی نیست بلکه حضور یک تفکر انقلابی اسلامی و ایرانی است که تأثیر جهانی دارد.

حجت‌الاسلام سالاری از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در ۲۵ نقطه خراسان شمالی خبر داد و اظهار کرد: مردم انقلابی سراسر استان همچون گذشته با حضور در این راهپیمایی فریاد مبارزه با استکبار جهانی را سر خواهند داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار