معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی از اختصاص ۷۷۰ میلیون تومان اعتبار به برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش استان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 05 November 2017
محمود دلپسند در دومین نشست شورای سیاست‌گذاری ستاد هفته پژوهش و فناوری خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه پژوهش در جامعه، باید هرساله شاهد ارائه دستاوردهای پژوهشی پررونق‌تر باشیم که برای تحقق این مهم نقش تبلیغات و اطلاع‌رسانی حائز اهمیت است.

دلپسند افزود: انجام پژوهش‌های مختلف در حوزه‌های متفاوت سبب شناخت بیشتر از این استان می‌شود و برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش نیز می‌تواند این شناخت را دوچندان و موضوع پژوهش را در جامعه بسط و گسترش دهد.

وی با تأکید بر این‌که باید زمینه توجه جدی عموم را به پژوهش جلب کرد، گفت: با تبلیغات و اطلاع‌رسانی و همکاری دستگاه‌های اجرایی متولی در امر پژوهش می‌توانیم اهمیت و جایگاه پژوهش را ارتقاء دهیم.

معاون استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: باید از تمام ابزارهای مدیریتی و تبلیغاتی در سطح شهر برای گسترش و اهمیت پژوهش استفاده کرد و استان را به سمت فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن فعالیت‌های پژوهشی سوق داد.

وی با تأکید بر این‌که تحقیقات علمی و پژوهشی در هر جامعه‌ای می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت آن باشد، بیان کرد: امروز یکی از نیازهای اساسی کشور، تجاری‌سازی و تبدیل داده‌های پژوهشی به محصول یا خدمت موردنیاز جامعه است که هفته پژوهش و فناوری می‌تواند گامی مهم در این مسیر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار