نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دشمنان بدانند غیورمردان و شیردلان مدافع حرم لحظه از آرمان‌های اسلام و اهل‌بیت(ع) دست برنمی‌دارند و در راه نابودی کفار و منافقان لحظه‌ای از پا نمی‌ایستند.
کد خبر: ۵۲۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 12 November 2017
آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی صبح امروز در جمع مدافعان حرم اعزامی به سوریه اظهار داشت: خلق نیکو و همت عالی اسنان را به درجاتی باورنکردنی می‌رساند و اگر انسان به این دو ویژگی دست یافت در مسیر امام حسین(ع) که مظهر خوبی‌ه است حرکت کرده و گام برمی‌دارد.

وی افزود: مشکلات کنونی جامعه ما ناشی از عدم توجه به اخلاق پسندیده و رعایت نکردن مکارم اخلاق است و اخلاق پسندیده و خوب اگر در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی از بین خواهد رفت.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: کربلا تابلوی تمام نمای همه زیایی‌ها است. در این صحنه زیبا٬ اخلاق پسندیده در نهایت بزرگی و زیبایی دیده می‌شود و خلق نیکو که در رأس آن‌ها ایثار، شجاعت، استقامت و صبر و بردباری است درصحنه کربلا موج می‌زد. همه یاران اباعبدالله الحسین (ع) با تأسی از سیره امام و رهبرشان به این صفات ناب اسنانی متخلص و شناخته شده بودند.

یعقوبی تأکید کرد: همه رزمندگان اسلام به‌ویژه مدافعان حرم، آراسته به صفات نیک هستند و درزمینهٔ خودسازی و سیر الی الله گام برداشته‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: حضرت زینب کبری(س) مظهر نجابت و صلابت بود و در راه دفاع از حریم و حرم ایثار و جان‌فشانی کرد و نخستین کسی بود که  برای انتقال نهضت عاشورا به آیندگان گام برداشت.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: مدافعان حرم که فرزندان و رهروان نهضت امام خمینی (ره) و گوش‌ به‌ فرمان ولی‌فقیه زمان، امام خامنه‌ای هستند٬ برای دفاع از حریم و حرم زینب (س) لبیک گفته و می‌گویند و در این مسیر جان خود را فدا می‌کنند.

وی برای مدافعان حرم آرزوی سعادت، توفیق و پیروزی کرد و خطاب به دشمنان اسلام گفت: دشمنان بدانند غیورمردان و شیردلان مدافع حرم لحظه از آرمان‌های اسلام و اهل‌بیت (ع) دست برنمی‌دارند و در راه نابودی کفار و منافقان٬ لحظه‌ای از پا نمی‌ایستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار