نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: حکم شهردار بجنورد در تاریخ ۱۷ آبان در وزارت کشور به امضا رسیده است.
کد خبر: ۵۲۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 13 November 2017
جمشید گریوانی عصر امروز در حاشیه سیزدهمین نشست رسمی شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: ابلاغ مدیریت شهری روح الله براتیان٬ به‌عنوان شهردار بجنورد٬ در تاریخ 17 آبان در وزارت کشور به امضا رسید و تا ساعاتی دیگر مراسم تحلیف وی در وزارت کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از کش و قوس‌های فراوان و انتشار شایعاتی مبنی بر عدم تایید روح الله براتیان در وزارت کشور٬ سرانجام حکم مدیریت شهری روح الله براتیان شهردار منتخب بجنورد  در 17 آبان ماه به امضا رسید و دغدغه اصلی مدیریت شهری حل و فصل شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد تصریح کرد: اعضاء شورای شهر بجنورد به دنبال همدلی، هم افزایی و وحدت هستند. با خرد جمعی می‌توانیم در فضایی آرام و به دور از تشویش٬ مشکلات شهروندان و شهر را برطرف کنیم.

گریوانی ادامه داد: شورای شهر به دنبال سیاسی کاری نیست چرا که اعضاء شورای شهر سوگند یاد کرده‌اند دغدغه اصلی شورای شهر حل مشکلات شهروندان باشد.

وی بیان داشت: قرار نیست با آمدن شهردار جدید معجزه‌ای رخ دهد چرا که شهرداری بالغ بر 80 میلیارد تومان بدهی دارد٬ لذا باید به دنبال هم‌فکری در راستای پرداخت بدهی‌ها و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار