آئین معارفه شهردار جدید بجنورد با حضور مسئولان استان خراسان شمالی٬ و جمعی از مردم بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 15 November 2017
آئین معارفه روح‌الله براتیان به‌عنوان شهردار جدید بجنورد صبح امروز با حضور استاندار خراسان شمالی و جمعی از معاونان وی و مسئولان استان٬ در مجتمع فرهنگی گلشن بجنورد برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در این مراسم اظهار داشت: شورای پنجم اسلامی شهر بجنورد در شهریور ماه 96 کار خود را حول محورهای آرامش، شفافیت، ارتباط نزدیک با مردم و تعامل سازنده با مدیران و دستگاه‌های اجرایی آغاز کرد.

مهدی محمدی افزود: بلافاصله بعد از روی کار آمدن شورای پنجم٬ جهت تسریع در امور٬ مدیری توانمند را به عنوان شهردار  انتخاب کردیم که در این خصوص استاندار خراسان شمالی حمایت ویژه‌ای را در جهت پیگیری ابلاغ حکم شهردار داشتند.

وی با بیان اینکه نظارت و قانون گذاری و همچنین کار اجرایی دو فاکتور مهم مدیریت شهری است تصریح کرد: شورای اسلامی وظیفه نظارت و قانون‌گذاری را بر عهده دارد و شهرداری نیز به عنوان بازوی اجرایی این مجموعه انجام وظیفه می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در خصوص وظایف شهرداری بیان داشت: شهرداری نباید بدون هماهنگی شورای اسلامی شهر کاری را انجام دهد و موظف است در مدار قانون حرکت کرده تا شاهد شهری شکوفه و پویا باشیم. عمل به قانون و بودجه مهمترین وظیفه شهردار است که باید به این مهم پایبند باشد. بودجه در دو محور عمرانی و مالی تعریف شده و شفافیت مالی و هزینه بر اساس تحقق درآمد و همچنین توسعه متوازن شهری باید تابلو جلوی فعالیت شهرداری باشد.

محمدی از اولویت کاری اتمام پروژه‌های زخمی شده خبر داد و گفت: اتمام پروژه‌های زخمی شده٬ از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری است. همچنین باید از زخمی کردن پروژه‌های غیر اولویت‌دار به شدت پرهیز شود.

وی در پایان اضافه کرد: در حوزه فرهنگی و شهرسازی باید فعالیت‌های بیشتری صورت بگیرد. همچنین حرکت در مسیر آرامش یکی از مهمترین برنامه‌های شورای اسلامی است چرا که در سایه آرامش می توان به درستی حرکت کرد و تصمیم گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار