مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی از برگزاری اجلاس استانی نماز در بجنورد خبرداد و گفت: این اجلاس با موضوع نماز و فضای مجازی٬ ۲۳ آذر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 28 November 2017
حجت‌الاسلام رضا احمدی فرد اظهار داشت: اجلاس استانی نماز در 23 آذرماه سال جاری برگزار می‌شود و در 3 شهرستان استان نیز با هماهنگی صورت گرفته با ائمه جمعه و مدیران٬ شهرستان‌ها برگزار کننده اجلاس هستند. شهرهای شیروان٬ مانه و سملقان و راز و جرگلان نیز اجلاس نماز را به صورت شهرستانی برگزار می‌کنند.

وی افزود: طرح شناسایی جوانان فعال در حوزه فضای مجازی در شهرهای خراسان شمالی آغاز شده و اگر در هر یک از شهرستان های استان نیز فعالانی در فضای مجازی هستند، جهت حضور در اجلاس‌های استانی و سراسری نماز معرفی شوند.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی در تشریح برنامه‌های در دست اجرای این ستاد گفت: ستاد اقامه نماز به منظور آشنایی بیماران بستری در بیمارستان‌ها با احکام و آداب نماز در شرایط خاص بیماری و کمک به اقامه نماز اول وقت در بین آنان با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی٬ اقدام به برگزاری دوره آموزشی سلامت معنوی کرده است.

حجت‌الاسلام احمدی فرد با اشاره به اهداف برگزاری این طرح گفت: توجه بخشی به سلامت معنوی و نقش معنویت و نماز در بهبود وضعیت بیماران٬ آموزش عملی آداب و احکام نماز در بین بیماران در شرایط مختلف جسمی٬ ترویج اقامه نماز و رونق بخشی به نمازهای جماعت بیمارستان ها و مراکز درمانی٬ آموزش و توانمندسازی پرستاران و بهیاران در زمینه احکام نماز بیماران٬ الگوسازی بیمارستان نمازی و تعمیم آن در بین مراکز درمانی کشور از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، تامین اجتماعی استان و دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسفراین از جمله مکان‌هایی است تا کنون این طرح در آن‌ها برگزار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار