مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: اخوت دینی و برادری اسلامی تنها مختص به زمان معینی نیست بلکه برای حفظ وحدت باید به‌عنوان شعار مبنایی و اعتقادی همواره پایبند باشیم.
کد خبر: ۵۳۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 03 December 2017
حجت‌الاسلام علی خادمی ظهر شنبه در همایش پیشگامان وحدت که ویژه علمای شیعه و سنی در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: تأکید بر مشترکات در بین ادیان الهی به معنای دست کشیدن از اعتقادات خود نیست.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: تا زمانی که انسان عقیده‌ای را باور نکند، اعتقادات در او شکل نمی‌گیرد، بنابراین تبعیت از دیگری در امور اعتقادی قابل‌اجرا نیست.

وی عنوان کرد: اما ضرورت‌های اعتقادی و مبنایی، ما را وادار به اجتماعاتی می‌کند که در آن بر اشتراکات تأکید و علیه دشمن واحد اقدام کنیم.

وی بابیان اینکه مسلمانان در حوزه مبنایی و اعتقادی دین بحثی ندارند، افزود: مشکلاتی که ما امروز در جهان اسلام با آن روبرو هستیم ازجمله اشغال قدس شریف، ناشی از حاکم نبودن وحدت و اخوت دینی برجهان اسلام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: قدس به‌عنوان اولین قبله‌گاه مسلمانان در اختیار صهیونیسم‌ها قرار دارد که با داشتن مبانی فکری و سیاسی خاص، برخلاف یهودی‌ها عمل می‌کنند.

حجت‌الاسلام خادمی تأکید کرد: تمام مسلمانان دنیا باید حول محور مشترکات دینی در جهان اسلام برای رشد و تعالی جامعه بشری قدم بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار