رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: گروه نمایش مهر آفرین شیروان با نمایش «زمین برای دوست داشتن کوچک است» در جشنواره تئاتر معلولان منطقه کاسپین سه جایزه را از آن خود کرد.
کد خبر: ۵۳۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 05 December 2017
احمد زیبایی گفت: این گروه با نمایش «زمین برای دوست داشتن کوچک است» به کارگردانی «هانیه صداقت» به‌عنوان نماینده خراسان شمالی در پنجمین جشنواره تئاتر معلولان منطقه کاسپین حضور یافت و سه جایزه را از آن خود کرد.

زیبایی افزود: رقیه ابراهیمیان و فرشته رضوانی به ترتیب مقام اول و سوم بازیگری زن و هانیه صداقت جایزه ویژه کارگردانی را از آن خود کرد.

وی اظهار کرد: جشنواره کاسپین با تلاش در جهت ارتقای سطح کیفی زندگی این گروه از افراد جامعه و با توجه به نقش مؤثر و ارزشمند هنر نمایش در ایجاد ارتباطی هماهنگ، تأثیرگذار، متقابل و پویا در جهت توانمندسازی افراد و درونی سازی الگوهای رفتار اخلاقی، رشد دیدگاه همدلی و ارزش‌های مثبت فرهنگی شکل‌گرفته است.

وی عنوان کرد: این جشنواره با حضور گروه‌های تئاتری از استان‌های خراسان شمالی، سمنان، گلستان، مازندران و گیلان در استان گیلان برگزار شد و ۲۵۰ هنرمند حاضر در جشنواره ۱۴ اثر خود را به نمایش گذاشتند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان تصریح کرد: نمایش «زمین برای دوست داشتن کوچک است» نوشته دکتر قطب‌الدین صادقی و کارگردانی هانیه صداقت با بازی سید جابر موسوی، رقیه ابراهیمیان، فرشته رضوانی و رضا خلیل زاده همراه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار