رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی از کسب مدال برنز توسط کوراش کار استان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 05 December 2017
کوروش خسرویار اظهار کرد: در وزن ۶۰ کیلوگرم بهزاد وحدانی از خراسان شمالی در گام نخست نماینده ازبک‌ها را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده کره جنوبی به نیمه‌نهایی رسید و درنهایت با قبول شکست مقابل حریفی از قزاقستان صاحب مدال برنز شد.

خسرویار افزود: مصطفی دلیریان دیگر نماینده استان در این وزن پس از پیروزی برابر حریفانی از افغانستان و عراق با شکست مقابل حریفی از ازبک از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گفته وی، همچنین الیاس پاکدل از در دور نخست مقابل حریفی از ترکمن شکست خورد و حذف شد.

وی گفت: بهزاد وحدانی در وزن ۶۰ کیلوگرم، مصطفی دلیریان در ۶۶ کیلو، الیاس پاکدل در ۷۳ کیلو، الیاس علی‌اکبری در ۸۱ کیلو، حامد رشیدی در ۹۰ کیلو، احمد جفاکش مقدم در ۱۰۰ کیلو و سعید قاسمی در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم را اعضای تیم اعزامی خراسان شمالی در رقابت‌های جهانی ترکیه تشکیل دادند.

رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی تأکید کرد: رقابت‌های جهانی بزرگ‌سالان کوراش به میزبانی کشور ترکیه از ۱۰ آذر آغاز و تا ۱۴ آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: سرمربی تیم ملی را خسرو دلیر از خراسان رضوی و مربیان تیم را رضا مهنان و حسین علی‌اکبری از خراسان شمالی عنوان کرد.

پیش‌ازاین تیم ایران نائب قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۳ در ترکیه رده سنی بزرگ‌سالان و قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۱۰ در مسابقات دهلی با تیم خراسان شمالی را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار