ناظر و نماینده فدراسیون بدمینتون در مسابقات لیگ دسته یک کشور در بجنورد٬ از آمادگی بالای تیم‌ بدمینتون خراسان شمالی و وجود استعدادهای با ارزش در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 09 December 2017
علیرضا بافنده اظهار داشت: لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در قالب چهار تیم صنایع فولاد اردکان یزد، دانشگاه یزد، نماینده کردستان و نماینده خراسان‌شمالی در شهر بجنورد برگزار شد.

وی با اشاره به حضور جوانان در این مسابقات افزود: یکی از فاکتورهای این دوره از مسابقات حضور دو بازیکن رده سنی جوانان در ترکیب هر تیم است که این موضوع از سوی فدارسیون به تیم‌ها ابلاغ شده است.

سرپرست فنی مسابقات٬ سطح کیفی مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت: میزبانی شهر بجنورد فوق العاده بود. همچنین داوران این دوره از مسابقات از داوران درجه یک کشور بودند که اغلب آن‌ها از خراسان‌رضوی برای قضاوت در این مسابقات حاضر بودند‌.

ناظر فنی فدراسیون بدمینتون در خراسان شمالی تصریح کرد: فدراسیون در حال حاضر با توجه به گسترش این رشته در سطح کشور٬ در قالب طرح‌های استعدادیابی نونهالان و نوجوانان پروژه دراز‌مدتی را در دستور کار دارد تا در آینده بسیار زود٬ این استعدادها در رشته بدمینتون شکوفا شوند.

وی در پایان اضافه کرد: دور برگشت و نهایی مرحله پلی آف لیگ دسته یک بدمینتون مردان کشور، بهمن ماه سال جاری در شهرستان اردکان استان یزد برگزار می‌شود که در پایان دو تیم اول و دوم به مسابقات لیگ برتر صعود می کنند.

به گزارش تسنیم٬ در مرحله رفت مسابقات بدمینتون لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تیم‌های فولاد صنایع اردکان یزد، دانشگاه یزد، نماینده کردستان و نماینده خراسان‌شمالی به ترتیب عناوین اول تا چهارم جدول را به خود اختصاص دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار