دبیر حزب موتلفه استان خراسان شمالی: حرمت شکنی بعضی از افراد معلوم الحال در دانشگاه پیام نور بجنورد حاصل سست عنصری و بی مسئولیتی برخی از مدیران این دانشگاه است.
کد خبر: ۵۴۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 18 December 2017
علی احمدنیا در گفتگویی با خبرنگار هفته نامه "شما” اظهار کرد: حرمت شکنی بعضی از افراد معلوم الحال در دانشگاه پیام نور بجنورد که منجر به تکدر خاطر مومنین شد حاصل سست عنصری و بی مسئولیتی برخی از مدیران این دانشگاه است.
وی افزود: در مراسمی که مسئولان برگزاری برای آغاز این همایش سه روزه یعنی جشنواره «استارت آپ ویکند» در نظر گرفته بودند اتفاق تاسف باری رخ داد که در بخشی از این مراسم چند دختر با حضور در جایگاه به اجرای رقص به اصطلاح محلی پرداختند که این مسئله گرچه با تشویق مسئولین همایش روبرو شد، اما دانشجویان متعهد نسبت به آن اعتراض کردند. و این اعتراض باعث شد روز پنجشنبه مسئولین دانشگاه با تشکیل جلسه این همایش سه روزه را لغو کنند.
احمدنیا با اشاره به انعکاس بد این عمل قبیح بر قلب مردم سلحشور استان خاطرنشان کرد: این عمل ناشایست قلب تمام دانشجویان انقلابی دانشگاه را بدرد آورد و با نگرش به احکام شرع مقدس ، نفس این عمل مصداق بارز فعل حرام محسوب می شود و این برازنده کسانی که خود را مدیر انقلابی می دانند نیست.

دبیر حزب موتلفه استان بیان کرد: اینگونه رفتارهای هنجارشکن دور از شان اهل بیت علیهم السلام است ولی باید بدانند فعل حرام در هر شرایطی حرام است چه در ایام سوگواری اهل بیت و چه در ایام سرور این بزرگواران، در هر صورت مدیران اینگونه محافل باید با هوشیاری از دام افراد منحرف به دور باشند.

این فعال سیاسی استان خاطرنشان کرد: ما ضمن ابراز همدردی با اساتید و دانشجویانی که آزرده خاطر شده اند، حمایت خود را از این عزیزان اعلام می کنیم و خود را همواره در کنار آنها می دانیم.

احمدنیا یادآور شد: براساس اطلاعات واصله رئیس دانشگاه مزبور در گذشته نزدیک مرتکب قصور و تخلفات دیگری هم شده است که این مورد آخر، اعتراضات دلسوزان دانشگاه و دانشجویان را برانگیخت که اگر با دقت به موارد بنگریم چنانچه تعمدی درکار نباشد، قطعا بی کفایتی مسئول این دانشگاه را مشهود می کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان خراسان شمالی گفت: این حرکات در دوره مدیریت فعلی دانشگاه پیام نور بجنورد که تکراری هم است در حالی روی می دهد که در دوران مدیریت های قبلی که افرادی انقلابی بوده اند این دانشگاه به عنوان پایگاه نشر فرهنگ انقلاب و اسلام و مورد حمایت روحانیت انقلابی و خانوده های شهدا بوده است .

وی درخاتمه افزود: عملکرد مدیریت فعلی نشان از ضعف مدیریتی و انحراف از اهداف برنامه های دانشگاه دارد که مسئولین بالادستی باید در انتخاب مدیران تجدید نظر و وقت بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار