فرماندار شهرستان شیروان گفت: مدیران کل استان خراسان شمالی باید در توزیع اعتبارات، عدالت را رعایت کنند‌ چراکه توزیع ناعادلانه اعتبارات برای شهرهای خراسان شمالی "محرومیت‌آور" است.
کد خبر: ۵۴۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 19 December 2017
امین رضا مرآتی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان٬ با اشاره به توزیع ناعادلانه اعتبارات در برخی از دستگاه‌های اجرایی شیروان توسط مدیران کل اظهار داشت: ضمن تشکر از اکثر دستگاه‌های اجرایی و مدیران کل٬ باید اعلام کنم توزیع جزیره‌ای اعتبارات توسط ادارات کل، مشکلات زیادی را برای شهرستان در برخی از دستگاه‌های اجرایی بوجود آورده و موجب شده تا محرومیت پیشرفت پروژه‌ها را شاهد باشیم.

وی افزود: در حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی٬ متاسفانه پیشرفت پروژه‌ها در مقایسه باسایر شهرهای استان بسیار پایین بوده است که این موارد را حتما به صورت مستند طی نامه‌ای خدمت استاندار اعلام می کنیم.

فرماندار شیروان گفت: با توجه به بحث کمبود آب در شهرستان، حتما پیش‌بینی‌های لازم صورت پذیرد تا دچار بحران حاد نشویم.

مراتی افزود: همچنین شهروندان محترم را نیز آگاه کنید تا با توجه به کاهش نزولات آسمانی و کمبود جدی آب، صرفه جویی بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مدیدان دستگاه های اجرایی باید نسبت به تخصیص و جذب اعتبارات پیگیری‌های بیشتری داشته باشند افزود: در حوزه تنظیم سند توسعه اجتماعی٬ اقدامات خوبی صورت گرفته و انشالله شاهد پیشرفت‌های خوبی خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار