فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت:در سه ماهه سوم سال جاری ۹۱ درصد پرونده های ورودی به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری های این شهرستان به مصالحه انجامیده است.
کد خبر: ۵۴۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 26 December 2017

سرهنگ مسعود وحیدی ٬ اظهار داشت: واحدهای مددکاری و مشاوره کلانتری‌ها٬ نقش موثری با برگزاری کلاس‌های آموزشی در مدارس و ادارات و ارائه مشاوره در کاهش آسیب‌ها و جرایم اجتماعی دارند.

وی با اشاره به اینکه تعداد 111پرونده قضایی در سه ماه سوم سال 96 به مرکز مشاوره کلانتری 11ارجاع شده است افزود: تعداد 99پرونده مصالحه و 12 پرونده نیز به مراجع قضایی ارجاع داده شده اند.

فرمانده انتظامی شیروان با اشاره به مراجعه 215 نفر به مراکز مشاوره کلانتری این شهر تصریح کرد: در طول این مدت 38نفر در خصوص مشاوره خانواده و روانشناختی و تعداد 177 نفر در بحث مشاوره انتظامی و حقوقی به مراکز مشاوره کلانتری 11 این شهرستان مراجعه کرده اند.

وحیدی با بیان این‌که 73درصد از مراجعین به مشاوره کلانتری مردها هستند٬ خاطر نشان کرد: در سه ماهه سوم سال جاری 91 درصد پرونده‌های ورودی به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌های این شهرستان به مصالحه انجامیده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروزه حضور مشاور و مددکار پلیس به جهت جنبه‌های پیشگیری از جرائم در جامعه لازم است گفت:کارشناسان مجرب مراکز مشاوره و مددکاری در زمینه های مختلف مشاوره روان شناختی خانوادگی فردی حقوقی انتظامی و غیره خدمات مشاوره‌ای رایگان را به عموم هم استانی‌های گرامی ارائه می‌دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار