مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی از برگزاری نمایشگاه مجازی فعالیت‌ها و دستاوردهای ادارات استان در ایام دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۵۴۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 27 December 2017

فریبا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد٬ در حاشیه جلسه ستاد دهه فجر خراسان‌شمالی اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر باید به‌گونه‌ای باشد که مفاهیم و مضامین انقلاب به مردم منتقل شود.

وی با بیان این مطلب که در این ایام باید برنامه‌های فاخر در استان برگزار شود افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای برپایی برنامه‌های فاخر در حواشی و مناطق دور دست استان است تا مردم حواشی شهر هم هنرمندان ملی و استانی را از نزدیک ملاقات کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌شمالی تصریح کرد: 20 دستگاه اجرایی نمایشگاه مجازی خدمات نهاد خود را به ما ارائه داده‌اند و این فرصت خوبی برای معرفی خدمات دولت به مردم است.

وی اضافه کرد: مسئولان در این ایام باید در بین مردم حضور پیدا کرده و از نزدیک با آن‌ها ملاقات کنند. همچنین آشنایی جوانان با اندیشه‌های امام خمینی (ره) و واکاوی انقلاب در این ایام باید در دستور کار قرار بگیرد.

3 سینما در استان خراسان شمالی راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز در همین زمینه٬ اظهار داشت: مراسمات دهه فجر باید به صورت مردمی و خودجوش و توسط موسسات فرهنگی و هنری صورت بگیرد چرا که هر چه میزان مشارکت بالاتر باشد٬ کیفیت اجرای مراسمات نیز بهتر خواهد بود.

حسین فرخنده در این خصوص افزود: برنامه‌های اجرایی این ایام باید بهم‌پیوسته باشد٬ همچنین در روستاهایی که کانون فرهنگی و هنری داریم جشن های متفاوتی برگزار خواهد شد.

وی اجرای 33 برنامه در طول ایام دهه فجر خبر داد و گفت: افتتاح 3 سینما در شهرهای آشخانه، گرمه و جاجرم از مهمترین برنامه های اجرایی این دستگاه در ایام دهه فجر است. همچنین تا پایان سال نیز امکانات پخش فیلم را در شهرستان‌های فاروج و راز‌‌ و جرگلان خواهیم داشت.

فرخنده ادامه داد: برگزاری شب شعر و خاطره، پوشش کامل عکاسی راهپیمایی توسط انجمن عکاسان جوان، پیگیری فیلم فجر، اجرای نمایش‌های موزون و نمایش‌های طنز خیابانی از دیگر برنامه های اجرایی این ایام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی با بیان این مطلب که برنامه محوری 10 شب 10 مسجد در طول این ایام اجرایی خواهد شد گفت: برنامه 10 شب 10 مسجد فرصت خوبی برای حضور مسئولین در مساجد جهت پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم و شهروندان است. همچنین دیدار با هنرمندان و جانبازان انقلاب و برپایی جشنواره شعر انقلاب در گرمه از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

وی در پایان از بهره برداری کتابخانه روستایی خبرداد و اضافه کرد: در ایام دهه فجر از سه کتابخانه روستایی در خراسان شمالی بهره برداری خواهد شد تا مردم دستاوردهای انقلاب را از نزدیک لمس کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار