دبیر هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا از کسب دو مدال نقره توسط بازیکنان استان در اولین دوره بازی‌های کشوری بیماران مبتلا به ام‌اس خبر داد و گفت: تیم استان در رنکینگ کشوری شطرنج جایگاه سوم را به دست آورد.
کد خبر: ۵۴۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 27 December 2017

به نقل از فارس، امان‌الله مغنیان عصر امروز در بجنورد گفت: اولین دوره بازی‌های کشوری بیماران مبتلا به ام‌اس در توسکستان گرگان از دوم دی‌ماه آغاز و تا چهارم ادامه یافت.

دبیر هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان در ادامه افزود: 165 ورزشکار از 17 استان کشور در دو رشته دارت و شطرنج و در دو بخش آقایان و بانوان در این رقابت‌ها حضور داشتند که خراسان شمالی نیز با 6 شرکت‌کننده، چهار خانم و دو آقا، به این بازی‌ها اعزام شد.

وی از خانم‌ها نسیم نادری و زهرا حیدریان، انسیه بوستانی و اعظم سلیمی به‌عنوان بانوان نماینده استان در این بازی‌ها به ترتیب در دو رشته شطرنج و دارت نام برد.

مغنیان همچنین آقایان حسین رستمیان و حسین شکاری را نمایندگان استان در رشته دارت آقایان معرفی کرد.

دبیر هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان در توضیح نتایج حاصل‌شده تیم استان گفت: در رشته شطرنج بانوان، نسیم نادری عنوان دوم را کسب کرد و صاحب گردن‌آویز نقره شد و همچنین در دارت آقایان، حسین رستمیان نیز جایگاه دوم کشوری را تصاحب کرد و نقره گرفت.

وی همچنین بیان کرد: خراسان شمالی در رنکینگ کشوری در رشته شطرنج عنوان سومی را کسب کرد و کاپ سومی کشور را بالای سر برد و بعد از استان‌های تهران و اصفهان قرار گرفت.

مغنیان میزبانی گرگان را خوب توصیف کرد و افزود: نسبت به دیگر مسابقات ازلحاظ پذیرایی و اسکان و موارد دیگر شرایط خوبی وجود داشت اما با توجه به اینکه دوره اول بازی‌ها بود هیچ شناختی از حریفان خود نداشتیم و درواقع برنامه‌ریزی خاصی نداشتیم و قطعاً در مسابقات بعدی با شناخت بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر حضور خواهیم یافت.

لازم به ذکر است امان‌الله مغنیان، دبیر هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان به‌عنوان مربی و سرپرست، تیم اعزامی استان را در این بازی‌ها همراهی کرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار