معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیما در بجنورد گفت: پوشش شبکه‌های دیجیتال رسانه ملی در خراسان‌شمالی از میانگین کشوری پایین‌تر است.
کد خبر: ۵۴۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 06 January 2018

رضا علیدادی شامگاه پنجشنبه در آئین 24 ساعته شدن شبکه سیمای خراسان شمالی اظهار داشت: رسانه نقش بسیار مهمی در جنبه‌های حاکمیتی و بین المللی دارد که نمی‌شود از نقش مهم رسانه غافل شد.

وی افزود: تاثیر مثبت رسانه بر اقتصاد به صورت مستقیم است و باعث سرمایه گذاری، تفکرسازی و شکوفایی در سطح کشور و بین المللی می‌شود.

معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیما گفت: رسانه‌ها در حاکمیت جامعه‌ها نقش موثری ایفا می‌کنند و در مسیر شکوفایی یا تضعیف یک حاکمیت تاثیر می‌گذارند و بزرگترین قدرت‌های جهان با تسلط بر رسانه‌های همگانی و فضای مجازی اعمال قدرت می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به تاثیر پیام اشتباه گفت: کسانی که به نحوی پیام و خبر را اشتباه و نا آگاهانه منتشر کنند تاثیر منفی بسیاری بر جامعه وارد می‌کنند. در مسیر تولید رسانه زیرساخت‌ها مانند یک زنجیر باید محکم و بهم متصل باشند تا با الطاف الهی دارای عملکرد خوبی شده و باعث رشد و شکوفایی خراسان شمالی شوند.

علیدادی افزود: نصب 60 ایستگاه دیجیتال در یک سال در استان را مدیون همکاری و ارتباط تمام دستگاه‌ها هستیم. پخش دیجیتال در کشور 91 درصد و در استان 88 درصد است که 3 درصد از میانگین کشوری پایین است و این نشان دهنده کمبود امکانات و تجهیزات است.

وی خاطرنشان کرد: بهتر شدن صدا و تصویر با کیفیت٬ همت بلند را طلب می‌کند که در حوزه‌های متعدد استان جوان خراسان شمالی برای ارتقای خود استعداد‌های جدید را خواستار است.

معاون رسانه ملی در پایان گفت: 24 ساعته شدن شبکه استانی اترک٬ ظاهر آن ساده است ولی در مفهوم٬ تجهیزات و امکانات زیادی را شامل می‌شود و نتیجه این شبکه قرار گرفتن در راس دید هم استانی‌های عزیز است که باعث افتخار و به وجود آوردن وضعیت مطلوب برای استان خراسان شمالی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار