نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: فعالیت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر در رأس کارها قرارداد.
کد خبر: ۵۴۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 08 January 2018

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی شامگاه یک‌شنبه در بیستمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد، اقدامات شهرداری و شورای شهر را مهم دانست و اظهار کرد: قطعاً هر فردی وارد شهر شود به تمیزی و مبلمان شهری، نوع ساخت‌وسازها، میدان‌ها، خیابان‌ها، گل‌کاری و ورودی و خروجی شهر دقت می‌کند ازاین‌رو فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر در رأس است.

حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: مسافر با ورود به شهر به اقدامات استانداری، فرمانداری و دیگر دستگاه‌ها توجهی ندارد بلکه با دیدن تمیزی و مبلمان شهری، شهرداری را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

وی بر تسهیل کار مردم در شهرداری تأکید کرد و گفت: چنانچه کارهای مردم تسهیل شود به‌نظام خوش‌بین و اگر سنگ‌اندازی و سخت‌گیری درراه اندازی امور وجود داشته باشد، بدینی را به دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد توصیه کرد: آنچه را که در توان دارند برای مردم انجام و به حاشیه‌سازی‌ها توجه نکنند چراکه مردم آرامش را در تصمیم‌ها به‌عنوان اصل پذیرفته‌اند.

حجت‌الاسلام یعقوبی اظهار کرد: انجام کار اساسی و آنچه رضایت مردم را جلب کند، قطعاً حواشی را از بین خواهد برد و اعتماد بیشتر را به همراه خواهد داشت.

عدالت روح و جان کار است

وی بابیان اینکه عدالت روح و جان کار است، مطرح کرد: به‌منظور آبادانی بیشتر و انجام کارهای مهم اولویت‌بندی انجام شود تا بر اساس اهمیت پیش بروید.

امام‌جمعه بجنورد همچنین عدالت در آبادانی و خدمتگزاری به مردم را بسیار مهم دانست و گفت: حاشیه شهر همچون میدان و خیابان‌ها جز شهر بشمار می‌روند از همین رو این مناطق هم در اولویت قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار