فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد ریشه اغلب آسیب های اجتماعی را در عدم آشنایی کافی با مهارت های اجتماعی دانست.
کد خبر: ۵۵۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 13 January 2018

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی پاکدل در جلسه تعاملی با آموزش و پرورش در زمینه راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی٬ اظهار داشت: آشنایی و آگاه سازی دانش‌آموزان باید از طریق مدرسه، خانواده و الگوهای رفتاری صحیح شکل گیرد و تا زمانی که مدرسه و خانواده با استفاده از الگوهای رفتار مناسب در مورد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدام نکنند دراین راستا موفقیتی بدست نخواهیم آورد.

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی متاسفانه روز به روز متنوع تر می‌شوند و آموزش وپرورش برای پیشگیری صحیح٬ باید از کارشناسان آموزش دیده در حوزه آسیب‌های اجتماعی استفاده کند.

فرمانده انتظامی بجنورد تصریح کرد: ریشه اغلب آسیب پذیری‌های اجتماعی دانش آموزان در عدم آشنایی کافی آنها با مهارت‌های اجتماعی است.

سرهنگ پاکدل با اشاره به اینکه در سطح شهرستان بجنورد 28منطقه حاشیه نشین وجود دارد، خاطر نشان کرد: مناطق حاشیه شهر نیز آسیب‌های اجتماعی خاص خودشان را دارند که یکی از برنامه‌های درحال اجرای نیروی انتظامی برای این مناطق٬ حضور فعال کارشناسان انتظامی در سطح مدارس و مساجد و محلات جهت آگاه‌سازی دانش آموزان، والدین و ریش سفیدان محل در خصوص آسیب‌های اجتماعی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد در پایان گفت: نیاز است تا همه حوزه‌هایی که در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند٬ توجه ویژه‌ای به مدارس حاشیه شهر داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار