جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان‌ شمالی از کشف ۱۵ تن برنج قاچاق در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 14 January 2018

به نقل از پایگاه خبری پلیس٬ سرهنگ حسین بدری با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم در شهر آشخانه اقدام به خرید و فروش برنج قاچاق می‌کند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان مانه و سملقان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی محل دپوی کالای قاچاق را شناسایی کردند، افزود: ماموران با مراجعه به محل اعلامی به یک دستگاه کامیون که در محل پارک شده بود  مشکوک که در بازرسی از آن تعداد یک هزار و 500 عدد کیسه 10 کیلویی به وزن 15 تن برنج قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه 900 میلیون ریال برآورد شده است خاطرنشان کرد: در این راستا دو متهم دستگیر که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند.

بدری با بیان اینکه متهمان به همراه کالای قاچاق مکشوفه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شدند یادآور شد: پلیس با هرگونه اقدامی که به اقتصاد کشور صدمه وارد کند به شدت برخورد می‌کند و از شهروندان نیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار