استاندار خراسان شمالی گفت: تکلیف پارکینگ طبقاتی بجنورد باید هرچه سریع‌تر مشخص شود.
کد خبر: ۵۵۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 16 January 2018

محمدرضا صالحی شامگاه یکشنبه باحضور در نشست علنی شورای اسلامی شهر اظهار داشت: یکی از پیشنهادات ما این است که مدیریت شهری مرکز استان خراسان شمالی مکانی را برای اجتماعات اعتراضی و بیان مطالبات مردم و حضور مسئولان برای پاسخگویی تصویب کند.

وی افزود: سعه صدر و تحمل انتقادات و شعار زنده باد مخالف من از ویژگی‌های فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

استاندار خراسان شمالی گفت: امکانات ورزشی شهرها باید در اختیار عموم مردم باشد. در استان نیز مصوب کرده ایم اماکن ورزشی شهری در ساعات 8 تا 10 و روستایی درساعات 8 تا 12 به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان ودانشجویان قرار گیرد.

صالحی با اشاره به لزوم و ضرورت وجود پارکینگ طبقاتی در مرمز استان، اظهار داشت: در بحث پارکینگ طبقاتی بجنورد از تصمیم شهرداری و شورای شهر در چارچوب طرح جامع حمایت می کنم. هم‌چنین تکلیف سرمایه گذار باید زودتر تعیین و از متضرر شدن وی جلوگیری شود.

وی افزود: انتظار ما از نشست‌های علنی که با اعضای شورا داریم این است که نظری جمعی و واحد بدهند که متاسفانه مشاهده می‌شود اغلب نظرات فردی است. شهرداری‌ها باید کمک کننده به توسعه استان باشد نه این که دست نیاز دراز کند.

استاندار در خصوص ظرفیت بالای گردشگری استان با توجه به عبور خیل عظیمی از مسافران از این استان گفت: میراث فرهنگی می‌تواند با برگزاری کمپین ها، نمایشگاه‌ها و مراکز مختلف فروش صنایع دستی در میان راه و کرایه دادن غرفه‌های آن به مردم استان، موجبات رونق اقتصادی استان در ایام مسافرت‌ها را فراهم کند که این هم به نفع مردم است وهم به نفع دولت.

به گزارش تسنیم٬ در ابتدای این نشست نیز اعضای شورای شهر و شهردار بجنورد به بیان برخی از دیدگاه‌های خود در زمینه مسائل شهری پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار