استاندار خراسان شمالی گفت: باید فرهنگ دوچرخه سواری را در بین مردم ترویج داده و نهادهای شهری هم برای این موضوع ساز وکار خاصی را برنامه‌ریزی کنند.
کد خبر: ۵۵۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 20 January 2018

محمدرضا صالحی ظهر امروز در حاشیه مراسم دوچرخه‌سواری جمعی از مسئولان استان خراسان شمالی به‌مناسبت روز هوای پایک٬ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خداوند امانت‌های زیادی را به دست انسان‌ها سپرده و هوای پاک یکی از این امانت‌ها است که باید در صیانت از آن برای آیندگان٬ تلاش کنیم.

وی افزود: ما به‌عنوان میراث‌داران امانت های آیندگان٬ باید این امانت‌ها به درستی به آنان تحویل دهیم. هوای پاک نیز در این میان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

استاندار خراسان شمالی گفت: برای صیانت و حفاظت از امانت ارزشمند هوای پاک٬ باید استفاده از وسایل نقلیه عمومی و در صورت ضرورت، استفاده از وسایط نقلیه برقی و بدون سوخت فسیلی رواج یابد.

صالحی با بیان این که دوچرخه سالم ترین وسیله حمل و نقل است، تصریح کرد: ضرورت دارد که شورای شهر و شهرداری مسیرهای درست و مناسب برای دوچرخه سواری را در شهر ها و به‌خصوص مرکز استان خراسان شمالی فراهم کنند تا زمینه ترویج فرهنگ دوچرخه سواری ایجاد شود. امیدواریم با حمایت استانداری و دیگر دستگاه های مرتبط با حفاظت محیط زیست، در آینده‌ای نزدیک شاهد ترویج این فرهنگ در استان باشیم.

به گزارش تسنیم، استاندار و جمعی از مدیران خراسان شمالی، امروز به‌مناسبت روز هوای پاک٬ مسیر فرهنگسرای شهروند تا مصلای نمازجمعه بجنورد را رکاب زدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار