رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی شرایط اعطای تسهیلات جایزه شهید احدی به دانشجویان نخبه استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۵۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 21 January 2018

دکتر مهدی قاسمی فر در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه بنیاد ملّی نخبگان براساس آیین‌نامه «شناسایی و پشتیبانی از دانش‌آموختگان‌برتر دانشگاهی» تسهیلات ویژه‌ای را برای دانش‌آموختگان‌برتر دانشگاه‌ها برای ادامه تحصیل در دوره دکتری اعطا می‌کند٬ اظهار داشت: دانش‌آموختگان دوره کارشناسی‌ارشد (یا دکتری حرفه‌ای) مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی افزود: دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های داخل کشور که حداکثر سه سال و دانش‌آموختگان دانشگاه‌های خارج از کشور که حداکثر شش سال از زمان دانش‌آموختگی آنان گذشته و وضعیت فعلی آنان دانش‌آموخته باشد و دانشجویان دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های داخل کشور که حداکثر تا پایان شهریور ماه سال 1397، دوره کارشناسی‌ارشد را با موفقیت به پایان برسانند می‌توانند از شرایط این جایزه استفاده کنند.

رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی اعلام کرد: دانش‌آموختگان باید اولاً حدنصاب امتیاز لازم از فعالیت‌های نخبگانی را مطابق مقررات بنیاد به‌دست آورده و ثانیاً حائز بیشترین امتیاز در بین سایر متقاضیان در دوره بررسی باشند.

قاسمی فر تصریح کرد: دانش‌آموختگان براساس امتیاز حاصل از مجموع فعالیت‌های نخبگانی در زمان تحصیل (و نه صرفاً داشتن مقاله) می‌توانند از تسهیلات جایزه شهید احدی بهره‌مند شوند. بررسی پرونده دانش‌آموختگان٬ منوط به ثبت کامل اطلاعات متقاضی در سامانه اطلاعاتی بنیاد ملّی نخبگان تا تاریخ تعیین شده است و پس از این تاریخ هیچ اطلاعاتی از فرد دریافت نمی‌شود.

وی اظهار داشت: متقاضیان استفاده از جایزة شهید احدی از تاریخ 09/10/96 تا 09/11/96 فرصت دارند اطلاعات خود را به‌طور کامل در سامانة اطلاعاتی بنیاد ملّی نخبگان بارگذاری کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می­‌توانید به بخش «تسهیلات و حمایت‌ها» در وبگاه بنیاد ملّی نخبگان به نشانی www.bmn.ir مراجعه کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار