نخستین سالن تخصصی وزنه‌برداری خراسان‌شمالی در محل استادیوم تختی بجنورد افتتاح شد.
کد خبر: ۵۶۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱ 31 January 2018

نخستین سالن تخصصی وزنه‌برداری خراسان‌شمالی با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اداره کل ورزش جوانان استان و شهرستان بجنورد تأمین‌شده است و همچنین هیئت بدن‌سازی نیز با در اختیار قرار دادن چندین وسیله وزنه‌برداری به تجهیز سالن کمک کرده است.

گفتنی است، این سالن با زیربنایی حدود ۲۰۰ متر شامل قسمت آموزشی، رختکن، دفتر و اتاق کنفرانس است.

سرپرست هیئت وزنه‌برداری خراسان‌شمالی در حاشیه این افتتاح گفت: با افتتاح این سالن فعال کردن هیئت وزنه‌برداری در شهرستان شیروان و کار در رده‌های پایه اعم از نونهال و نوجوان به‌منظور استعدادیابی از برنامه‌های آینده هیئت است.

شعبانی با اشاره به کسب مقام سوم استان در مسابقات جنوب شرق کشور بیان کرد: علاقه‌مند و مستعد وزنه‌برداری در استان کم نیست اما چون پیش‌ازاین سالن اختصاصی در اختیار نداشتیم جذب مناسبی نیز انجام نمی شد و افتتاح این سالن نقطه عطفی در وزنه‌برداری استان خواهد بود و از این پس رکود گیری تمام استان را در این سالن انجام خواهیم داد و همچنین قصد داریم یک دوره مسابقات به میزبانی استان در سال جدید برگزار کنیم.

شعبانی شهرستان فاروج را فعال در وزنه‌برداری توصیف کرد .

به گفته وی تعداد مربیان باتجربه استان بالا است البته مربی و داور کارت دار در استان کمتر از ۱۰ نفر هستند و در این راستا قصد داریم در آینده با برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری، مربیان و داوران استان را ارتقاء دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار