مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار به منظور ساخت هشت خانه جوان در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 03 February 2018

کوروش بهادری با بیان اینکه ساخت خانه جوان برای نخستین بار در تمامی شهرستان های خراسان شمالی انجام می شود، اظهار کرد: ساخت خانه های جوان از اواخر امسال آغاز و تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید.

بهادری افزود: خانه های جوان پایگاهی برای فعالیت شبانه روز سمن ها به شمار می رود.

به گفته وی با توجه به تخصیص اعتبارات در این حوزه فرآیند ساخت به جد پیگیری شده و شاهد افتتاح این خانه ها در استان برای نخستین بار خواهیم بود.

 مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی با تأکید بر لزوم تشکیل خانه های جوان گفت: خانه های جوان محل مناسبی برای فعالیت فرهنگی است و در دولت یازدهم خانه های جوان رشد و افزایش چشمگیری داشته و این نشان از توجه این دولت به قشر جوانان بوده است.

بهادری در ادامه به حاشیه نشینی در خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: خانه های جوان کمک مناسبی برای فعالیت های اجتماعی و آشنایی با مهارت های اساسی است.

به گفته وی خانه های جوان، محلی برای تبادل افکار و توانمندی های جوانان است و در این زمینه باید برنامه ریزی و از فکر و توان جوانان در جهت توسعه همه جانبه استفاده شود.

وی اظهار کرد: همچنین خانه های جوان محل مناسبی برای فعالیت فرهنگی است و یکی از اهداف خانه جوانان تمرکز بر توانمند سازی جوانان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار