رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: باید دولت ۱۰۰ درصد درآمد حاصل از قانون جامع حدنگار را به سازمان ثبت اسناد و املاک واگذار کند.
کد خبر: ۵۶۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 04 February 2018

حجت الاسلام اسدالله جعفری شامگاه شنبه در مراسم افتتاح کانون سر دفتران و دفتر یاران خراسان شمالی با بیان اینکه درصدی از درآمد قانون جامع حدنگار به حساب هلال احمر واریز می شود، اظهار کرد: دولت باید حق ثبت اسناد و سردفتران ودفتریاران را بازگرداند تا این طرح مهم با موفقیت انجام شود.

حجت الاسلام جعفری در ادامه خواستار حمایت ویژه برای کانون سردفتران و دفتریاران خراسان شمالی شد و افزود: تاخیر در افتتاح کانون سردفتران و دفتریاران سبب به وجود آمدن کمبودهایی شد از این رو برای موفقیت در کار ضرورت دارد این کاستی ها برطرف بشود.

وی تصریح کرد: امیدواریم سازمان اسناد و املاک کشورآنچه را که در کانون سردفتران و دفتریاران خراسان شمالی مورد نیاز است همانند زیرساخت ها و تجهیزات فراهم کنند تا شاهد موفقیت های خوبی در استان باشیم.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز یکی از سازمان هایی است که مسئولیت و ماموریت راهبردی و کاربردی دارد.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد و امکلاک کشور بیش از ۹۰ سال سابقه خدمت به مردم را دارد، اظهار کرد: سیر تحولات تاریخی نشان می دهد این سازمان ریشه دار است.

وی تاکید کرد: سر دفتران و دفتر یاران باید سه اصل صحت، سرعت و دقت را در حوزه های مختلف ایجابی، سلبی و اداری رعایت کنند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بیان کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی با افتتاح کانون سردفتران و دفتر یاران یک گام جلوتر در جهت تشکلات مهم رفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار