مدیر جهاد کشاورزی شیروان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 45 میلیارد ریال از اعتبارات مکانیزاسیون در این شهرستان خراسان شمالی جذب شده است.
کد خبر: ۵۶۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 18 February 2018

رمضان امان زاده سهمیه ابلاغی این اعتبارات را طی سال جاری 49 میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: هم اکنون 95 درصد این تسهیلات جذب شده که امید می رود تا پایان سال مالی 20 درصد مازاد اعتبارات را هم جذب کنیم. 
وی با بیان اینکه تهسیلات مکانیزاسیون این شهرستان در سال گذشته 40 میلیارد ریال بوده است، گفت: شیروان در جذب تسهیلات مکانیزاسیون جزو شهرستان های برتر در سطح استان است. 
امان زاده با بیان اینکه با اعتبارات جذب شده خط اعتباری مکانیزاسیون در این شهرستان، 65 دستگاه تراکتور و یک دستگاه کمباین جذب و وارد منطقه شده است افزود: تسهیلات مزبور برای خرید ماشین آلات سبک و سنگین، انواع کمباین، تراکتورهای بالای 110 اسب بخار، انواع تراکتور باغبانی، ادوات کاشت، داشت و برداشت و اداوات باغبانی تقسیم شده است. 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیروان گفت: تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون با نرخ 15 درصد و بازپرداخت برای ماشین های سبک 5 ساله و ماشین آلات و اداوات متوسط و سنگین 7 ساله می باشد که بانک عامل آن بانک کشاورزی است. 
به گفته امان زاده هم اکنون این شهرستان 3 هزار دستگاه تراکتور، 11 دستگاه کمباین و تعدادی ادوات دنباله بند و مرحله کاشت، داشت و برداشت محصول را دارد. 
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت واقع در 60 کیلومتری شرق بجنورد افزون بر 105 هزار هکتار عرصه کشاورزی و باغی دارد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار