خطیبان جمعه مناطق استان، با تبیین اهمیت حفظ امنیت در کشور در باره خطرات تفرقه افکنی و نفوذ دشمن هشدار دادند و برخورد قانونی دستگاه قضا با اخلالگران نظم در جامعه را خواستار شدند
کد خبر: ۵۷۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 24 February 2018

امام جمعه شیروان یکی از برکات نظام اسلامی را برقراری امنیت همه جانبه عنوان کرد و افزود:گزیده خطبه های نماز شهرستان ها دشمن امروز امنیت کشور را هدف قرار داده که برای خنثی کردن توطئه دشمن، همه باید در صحنه حضور داشته باشیم .

حجت الاسلام کوثری با قدردانی از امنیت آفرینان و نظم آفرینان نیروی انتظامی و بسیج در حادثه اخیر تهران گفت: دستگاه قضا باید با برخورد قاطعانه، اجازه فرصت طلبی به این اخلال گران را ندهد.

حجت الاسلام محمدیان خطیب جمعه اسفراین با محکوم کردن مسببان حادثه خیابان پاسداران تهران و شهادت سه نفر از نیروهای انتظامی و یک نفر از بسیجیان، از مسئولان امنیتی خواست تا با تدبیر و با قدرت و قاطعیت، اجازه ندهند که اخلال‌گران این‌گونه اغتشاش ایجاد کنند.

حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه آشخانه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب گفت: اشرافیگری، دل سپردن به طبقات مرفه و زیاده خواه،  تکیه کردن به خارجی ها، اعتماد به وعده آنان و اجازه نفوذ دادن به اندیشه های بیگانه، از آفاتی است که نظام را از درون تهدید می کند و باید مراقب آن بود.

حجت الاسلام قلی زاده، امام جمعه فاروج بر برخورد قاطع و  بدون ملاحظه با عوامل مجرم و فتنه انگیز خیابان پاسداران تهران تاکید کرد و گفت: ضدانقلاب به‏ ويژه منافقين باهدف ايجاد خشونت پى‏ درپى ومزمن دركشور و درنهايت ايجاد ناامنى، حركت به سمت پروژه مرموز تخريب ايران اسلامی را درسرمی‏ پرورانند.

حجت الاسلام مقصودی امام جمعه موقت جاجرم با اشاره به روز ملی حمایت از مصرف کننده گفت: یکی از راه های ترقی هر کشور، تولید درست و با کیفیت و مصرف همراه با قناعت و اعتدال است.

حجت الاسلام تاتاری امام جمعه گرمه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: فاطمه شناسی و ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه امروز ما، سعادت آفرین است.

و حجت الاسلام نوروزی خطیب جمعه راز هم با گرامیداشت ۸ اسفند ماه روز امور تربیتی اسلامی گفت: کشتار و تولید بمب اتم،  قتل و غارت، فساد و تبعیض در جامعه، نشانه علم بدون تربیت است و البته تربیت صحیح اسلامی هم با الگوگیری از رفتار والدین آغاز می شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار