مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: طی ۱۱ ماه نخست امسال، سه هزار ۷۴۰ پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.
کد خبر: ۵۷۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 24 February 2018

سید جواد سیدالموسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی این مدت، سه هزار و ۸۸۵ پرونده در تعزیرات حکومتی خراسان شمالی مختومه شده است.

سیدالموسوی افزود: درمجموع ۱۷ میلیارد و ۴۸۴ میلیون ریال محکومیت برای این تعداد پرونده صادرشده است.

وی بابیان اینکه تعزیرات حکومتی در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز به تخلفات رسیدگی می‌کند، تصریح کرد: طی ۱۱ ماه نخست امسال دو هزار و ۹۶۰ پرونده در بخش کالا و خدمات، ۴۰۰ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۳۸۰ فقره پرونده بهداشت، دارو و درمان تشکیل‌شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی میزان محکومیت در بخش کالا و خدمات را ۶ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال، در بخش قاچاق کالا و ارز را ۹ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال و در بخش بهداشت یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.

سیدالموسوی تأکید کرد: به منظور موفقیت در طرح مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت‌محور باید اطلاع‌رسانی کرد.

وی عنوان کرد: خراسان شمالی نه بارانداز کالای قاچاق و نه در مسیر ترانزیت کالای قاچاق است، بنابراین برخورد و اقداماتی که در این خصوص از سوی سازمان تعزیرات حکومتی انجام می‌شود، به‌منظور پیشگیری از تخلف است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی بابیان اینکه در بخش کالا و خدمات سیاست ما حمایت از تولید، اشتغال پایدار و سرمایه‌گذاری داخلی است، گفت: رعایت حقوق مصرف‌کننده و جلوگیری از اجحاف حقوق آنان، مهم‌ترین اصل است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار