استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه استانداری، مرجع رسیدگی به شکایات دستگاه های اجرایی از یکدیگر است گفت: دستگاه های اجرایی اختلافات میان خود را در استانداری حل کنند.
کد خبر: ۵۷۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 04 March 2018

Related imageمحمدرضا صالحی شنبه، در گردهمایی شهرداران استان اظهار کرد: دستگاه های اجرایی حق ندارند شکایت خود از دستگاه های دیگر را به دستگاه قضا ببرند، باید این امر برای مدیران نهادینه باشد که استانداری مرجع و محل رسیدگی به شکایات ادارات است. 
استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: این رویکرد باید در میان شهرداری ها هم حاکم شود و معاونت عمرانی استانداری، ملجاء شهرداران است و استانداری محل و مرجع رسیدگی به شکایات ادارات از یکدیگر است. 
وی تصریح کرد: چندی پیش یکی از دستگاه ها به علت طرح شکایت از دستگاه دیگر به دستگاه قضا، توبیخ شد. 
وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه شهرداران باید خود را به دانش روز مجهز کنند گفت: این امر لازمه تحقق شهروند الکترونیک و شهر الکترونیک است. 
صالحی با بیان اینکه اکنون رویکرد ایجاد اشتغال، اشتغالزایی در حوزه خدمات است گفت: اشتغال در حوزه خدمات نیز اکنون بیشتر به شغل در زمینه آی.تی مورد توجه است از این رو شهرداران باید برای رونق اقتصاد در این حوزه برنامه داشته باشند. 
وی همچنین بر مشارکت دادن مردم در امور شهرداری و مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: شهرداران برای رسیدن به موفقیت باید از مشارکت مردمی استفاده کنند و در مسیر حرکت به توسعه، از توان مردم بهره ببرند. 
وی گفت: از شهرداران انتظار می رود برای رسیدن به موفقیت برنامه چهار ساله تدوین و ارائه کنند. 
استاندار خراسان شمالی بر زیباسازی شهر و ایجاد فضای شاداب و بانشاط در آستانه نوروز تاکید کرد و گفت: در این زمینه تمام حفاری های سطح شهر از 20 اسفند ماه تعطیل می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار