نماینده مردم دامغان در مجلس :
به گزارش تابناک سمنان ،ابوالفضل حسن بیگی ضمن بیان اینکه ایران در برجام با وجود ضررهایی که متحمل شد به‌سوی توسعه و حرکت رو به جلو است، افزود: بدعهدی آمریکا امروز به همه دنیا ثابت‌شده است اگرچه برجام توافق بین‌المللی به شمار می‌رود اما با احتمال خروج امریکا از برجام، ایران برنامه‌های خود را دنبال خواهد کرد.
کد خبر: ۵۸۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸ 17 March 2018
نماینده مردم دامغان درمجلس   بعدازظهر شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام(ره) استانداری بابیان اینکه آمریکا و متحدانش در برجام به دنبال تامین منافع خود هستند و جمهوری اسلامی علاقه‌ای بر خروج از برجام ندارد، ابراز داشت: برای بهبود شرایط اقتصادی باید قبل از خروج آمریکا از برجام قراردادهای اقتصادی با سایر کشورها منعقد شود و این در شرایطی است که علیرغم دست و پا زدن‌های بیهوده ترامپ، کشورهای دیگر نظیر چین و روسیه در صدد برطرف کردن مشکلات بانکی با ایران هستند. حسن بیگی ضمن بیان اینکه روی کار آوردن ترامپ تنها نقشه‌ای برای رسیدن به اهداف شوم استکبار بود، ابراز داشت: سیاست ها آمریکایی در خاورمیانه هیچ جایگاهی ندارد از این رو برای رسیدن به منافع خود به‌ویژه در برجام هر کاری که بتواند انجام می‌دهد، حال باید مراقب بود تا هزینه خروج آمریکا از برجام را ایران متحمل نشود.
عضو خانه ملت  همچنین با بیان اینکه برای جبران خسارت صندوق‌ها و موسسه های مالی و اعتباری۲۰۰ هزار میلیارد ریال طی سال جاری پرداخت‌شده است، تصریح کرد: این خسارات از سیاست‌ها و مدیریت‌های غلط دولت‌های قبلی نشات می گیرد که باید راه حلی برای رفع آن اندیشیده شود.
وی آب را مهم‌ترین عامل توسعه هر منطقه‌ دانست و تصریح کرد: باید در وهله نخست برای مدیریت منابع آب موجود چاره ای تدبیر شود و سپس به دنبال راهکارهای دراز مدت برای استفاده از منابع آبی و توسعه صنعت و کشاورزی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار