پیام قدردانی استاندار خراسان شمالی ؛
استاندار خراسان شمالی در پیامی از تلاش های اعضای ستاد تسهیلات خدمات سفر نوروزی استان که به حفظ و ارتقای امنیت و آرامش و نشاط و توسعه صنعت گردشگری منجر شد، قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۸۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ 07 April 2018
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از اداره کل  روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، متن پیام محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی بدین شرح است:

 منَ لَم یَشکُرِ المَخلوق لَم یَشکُرِ الخالِق

 ایران اسلامی سرشار از موهبت های الهی است و نوروز  یکی از سنن هویت بخش ومیراث غنی ایران است .
پاسداشت آداب و رسوم کهن ملی و مذهبی با فرهنگ غنی اسلامی و تمدن آریایی پیوندی عمیق و سرشار از عظمت و زیبایی خلق کرد و همزمان با بهار طبیعت و رویش جوانه های زندگی و نوای طرب انگیز بهاری، جانی دوباره به مخلوقات الهی بخشید و امید و پایداری را نوید داد.
همت والای همه دست اندرکاران که خود را وقف خدمت صادقانه کرده و شرایط مطلوب سفر را برای هموطنان ایجاد و آرامش و امنیت و لذت و نشاط  معنوی را برای هموطنان همزمان با ایام شهادت دخت گرامی پیامبر اکرم(ص) را ایجاد نمودند ، ستودنی است و بی شک لطف  الهی است که پاداشی شایسته به این بزرگواران  عنایت خواهد بود.
فرصت را مغتنم شمرده به همت استوار همه خدمتگزاران ستاد تسهیلات خدمات سفرهای نوروزی استان خراسان شمالی  به ویژه عزیزان نیروی انتظامی آفرین گفته و از تلاش های اثرگذار آن ها برای ایجاد زمینه سفر ایمن، آسان و شادی آفرین که برای تک تک ایرانیان فراهم کردند، تقدیر و تشکر نمایم.
امید می رود با توجه به اهمیت جایگاه خدمات رسانی به مسافرین نوروزی و تاثیر آن در توسعه صنعت گردشگری و اقتصاد و فرهنگ مردم روز به روز شاهد ارتقای خدمات در آینده نیز باشیم.
 
محمدرضا صالحی
استاندار خراسان شمالی
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار